news08.net/ads.txt

היום בבית המשפט בלוד: דיון בעניינה של הגננת המתעללת כרמל מעודה השוהה במעצר בית

היום (שני) בשעה 14:00 בביהמ”ש מחוזי בלוד, יתקיים דיון בעניינה של הגננת המתעללת כרמל מעודה הנמצאת במעצר בית כחודשיים.

לראשונה מאז התפוצצות הפרשה תשב מעודה באותו אולם עם ההורים, על ספסל הנאשמים. פרקליטה של מעודה מבקש מבית המשפט לאשר עבורה הקלות במעצר לצורך ייעוץ פסיכולוגי עוד טרם תחילת ההליך הפלילי הנקבע ל 26.12 ביקש עו”ד אפרים דמרי פרקליטה של מעודה להקל בתנאי מעצרה ולאפשר לה יעוץ פסיכולוגי מחוץ למקום בו היא שוהה. יוסי חברה וניקול דניאל שילדיהם עברו התעללות על ידי מעודה מזועזעים מהאפשרות שהיא תצא מהמעצר בית.

לדברי ניקול דניאל: “כרמל מואשמת ב 18 סעיפי התעללות בילדים, יושבת במעצר בית כשלנו אין מושג מי מפקח עליה. עכשיו הגדיל לעשות עורך דינה ולבקש עבורה לצאת מהמעצר בית לצורך יעוץ פסיכולוגי. זו בדיוק הסיבה שמחינו לאורך כל התקופה שהודיעו על שחרורה למעצר בית, כך מתחילות ההקלות. כרמל מעודה היא אדם מסוכן, שאיבדה צלם אנוש והתעללה קשות בילדים שלנו”.

יוסי חברה: “אנחנו זועקים את הזעקה של הילדים שלנו, ששנים עברו התעללות קשה על ידי כרמל מעודה. מדינה שלמה יצאה לרחובות כשצפתה בחלק קטן ממה שניתן לראות בסרטונים… אני לא מצליח לקבל את העובדה שהיא תצא להתאוורר. עורך הדין דמרי סולל את הדרך להגנה שלה וזה פשוט לא יעלה על הדעת שביהמ”ש יתן לכך יד” דניאל מוסיפה כי זוהי הפעם הראשונה שתפגוש את מעודה מאז מעצרה שלא מאחורי זכוכית. “אנחנו נכנס מאותה דלת ונשב באותו אולם, מעמד קשה מאוד ואני מקווה שהיא תראה מול עיניה את כל ההורים שיצאו לרחובות בגלל מה שהיא עשתה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן