news08.net/ads.txt

היום בגדרה: מבצע החיסונים ממשיך למטופלי מאוחדת

קופת החולים מאוחדת מודיעה כי נערכה במהירות לבצע מבצע חיסונים נוסף למטופליה – היום (שלישי). מדובר במבצע חיסונים שני, החודש, במסגרתו יוכלו מטופלי הקופה בגדרה והסביבה להתחסן נגד נגיף הקורונה בין השעות 11:00-19:00 במרכז הרפואי שברחוב בן גוריון 105.

על מבצע החיסונים למנות ראשונות ושניות שיתקיים בגדרה אחראיות מנהלת הסיעוד המרחבית קטי דידיק בשיתוף מנהלת המרפאה מיכל עמיר מנשה. את החיסונים יבצעו מנהלת הסיעוד האחראית במרפאה, ילנה ויינר והאחיות אוליסיה ברודיה וענת ברקו.

החיסונים מיועדים לאוכלוסיות אותם מאפשר משרד הבריאות לחסן: בני נוער בגילאי 16-18 (יש להגיע בליווי אחד ההורים או להצטייד באישור חתום על ידי ההורה – אותו ניתן להוריד מאתר מאוחדת) וכן תעודת זהות/כרטיס מגנטי. כמו כן החיסון מיועד לבני 35+, נשים בהריון ואוכלוסיות בסיכון.

ניתן לזמן תור לחיסון הראשון באתר, באפליקציה או במוקד 3833* (ואח”כ להקיש כוכבית 1). למוקד מידע על החיסון ולשאלות ותשובות ניתן לפנות ל- 3785*.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן