news08.net/ads.txt

היום ב-13:00: חבר המועצה מוטי יוסף נגד תושב גן יבנה עמי שלו; דרור אהרון: “ראוי היה שעם עבר כמו שלו לא היה תובע תושבים”

הדיון בתביעה שהגיש חבר המועצה עו”ד מוטי יוסף נגד תושב גן יבנה יחל בשעה 13:00. המדובר בתביעה שהוגשה על ידי חבר המועצה נגד התושב, עמי שלו – אב לילדים בעלי צרכים מיוחדים. בעבר גזר בית המשפט מאסר על תנאי על עו”ד מוטי יוסף, אשר היה מועמד לראשות לשכת עורכי הדין במחוז דרום (בשנת 2013). עו”ד יוסף הורשע בעבירה של העלבת עובד ציבור לאחר שהעליב תובע משטרתי ואף נדרש לשלם קנס כספי ולפצות את התובע ב-10,000 שקל.

ביוני 2019 הגיש יוסף נגד, עמי שלו, תביעה בסכום של 70 אלף שקל בגלל שלטענתו שמר אותו במכשיר הסלולרי שלו תחת התיאור “מוטי יוסף — נוכל לא אמין!” (מצ”ב צילום מתוך כתב התביעה)

מי שמתכוון לעמוד לצידו של התושב הוא ראש מועצת גן יבנה דרור אהרון שמסר כי יגיע לבית המשפט לתמוך בשלו. “תביעות השתקה הן כלי שאינו ראוי במשטר דמקורטי ובמיוחד ממי שבחר בדרך ציבורית”, אמר אהרון לחדשות 08, “גם נגדי הגיש יוסף שתי תביעות לשון הרע ששתיהן נדחו והוא שילם הוצאות. אני מאמין שבית המשפט יבהיר לו שביקורת ציבורית היא לגיטמית וראוי היה שעם עבר כמו שלו לא היה תובע תושבים”.

נמשיך לעדכן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן