news08.net/ads.txt

היום ב-16:00 ייערך יום כייף לאוכלוסיות המיוחדות ובני משפחותיהם בבריכת וייסגל

שיתוף פעולה איכותי בין אקים סניף רחובות, ד”ר רוני באום – מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות, וברוך עייש – מנהל מרכז וייסגל מאפשר לילדים ובוגרים המשתייכים לאוכלוסיות המיוחדות להתארח עם בני משפחותיהם ליום כייף בעלות מסובסדת בסך של עשרה שקלים למשתתף.

יום הכייף אשתקד בוייסגל

הפעילות הייחודית תתקיים היום (שני) החל מהשעה 16.00 ועד לשעות הערב ובמסגרתה ייהנו המשתתפים ממגוון פעילויות המשלבות רחצה בבריכה, הפעלות וריקודים.

ד”ר רוני באום, אשר שוהה ברומניה מאחר והיא משתייכת למשלחת רחובות בברית ערים תאומות בביסטריצה, עם ראש העיר, רחמים מלול תיאלץ להיעדר מהפעילות שהפכה כבר למסורת.

“אירוע זה מאפשר לכל בני המשפחה, בהם בעלי מוגבלויות, לבלות יחדיו לקראת סוף הקיץ”, אמרה ד”ר באום. “אני שמחה על שיתוף הפעולה עם אקים בניצוחה המופלא של המנהלת, הגב’ עדית אבירם, היו”ר אבי לנצמן והסגן אבי סגל – העושים חיל בפעילותם ומקדמים פעילויות ספורט ופנאי לאוכלוסיות המיוחדות. תודות מיוחדת גם למנהל הבריכה, ברוך עייש על נכונותו לסייע ולהירתם בכל שנה מחדש”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן