news08.net/ads.txt

היום: הנוער בלוד יקח פיקוד ויתפוס את עמדות המפתח ליום אחד

היום זה קורה: שרביט ניהול העיר עובר לידי הנוער. מועצת הנוער העירונית בלוד תחליף ליום אחד את תפקידי המפתח בעירייה. כן, כן! גם את ראש העיר, יאיר רביבו. “יעקבו מקרוב אחר עשייתנו למען כלל תושבי העיר לוד”.

ב’יום חילופי שלטון’ חברי מועצת התלמידים והנוער העירונית יחליפו ליום אחד את בעלי תפקידי המפתח בעירייה, במוסדות ובחברות העירוניות. חילופי השלטון הם יוזמה של מועצת התלמידים והנוער העירונית בתחום הנוער, אשר זכתה לברכתו של ראש העיר ושל בעלי תפקידים משמעותיים נוספים בעיר. ביום זה נחשפים נציגי מועצת הנוער “על קצה המזלג” לעשייה במנגנון העירוני ולסדרי הגודל של תפקיד מוביל ברמה העירונית.
ראש העיר, יאיר רביבו: “לאחר החזרה ב”ה לשגרה מלאה – ללא קורונה ומסיכות, ללא ריחוק חברתי וללא התקופה הקשה אותה עברנו יחד – נערוך ‘יום חילופי שלטון’ עם מועצת הנוער העירונית המעולה שלנו. בני הנוער ייכנסו למגוון תפקידים, יחליפו את מנהלי העירייה ויעקבו מקרוב אחר עשייתנו למען כלל תושבי העיר לוד. אירוע זה נערך כמסורת בכל שנה, אך אשתקד, בשל נגיף הקורונה – ‘יום חילופי שלטון’ לא נערך מהסיבות שב”ה כבר הספקנו לשכוח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן