news08.net/ads.txt

היום הראשון בפסטיבל “שרים בסוכות” נחל הצלחה גדולה | מנכ”ל החברה העירונית, איציק עובדיה: “הקהל הצביע ברגליים”

פסטיבל ״שרים בסוכות״ המסורתי בהפקת החברה העירונית רחובות, אשר נפתח אמש נחל הצלחה גדולה כאשר מאות נהרו להשתתף באירוע מוסיקלי חגיגי ומיוחד שהתקיים בהיכל התרבות בית העם, במעמד ראש העיר, רחמים מלול. הנוכחים באירוע סיפרו כי האולם היה מרהיב (ועל כך מגיעות המחמאות למנכ”ל ההיכל, שוקי קרומר והעובדים שנערכו בהתאם), הסדר היה מופתי והתכנית האמנותית הייתה מפתיעה ומרגשת כאחד.

“מרוב אהבה” זהו שם המופע שהיה כל כולו מחווה מרגשת לשיריו ויצירותיו של אחד מגדולי אמני ישראל וחתן פרס ישראל, הזמר והשחקן יוסי בנאי ז”ל, בשילוב שירי “הגשש החיוור”, פרי עטו. במופע השתתפו אמנים רבים: נתן דטנר, ישראל גוריון, אורי בנאי, שלמה בראבא, דביר בנדק, אלון אופיר, עדי כהן, חן כהן, עידו רוזנברג, נעה אסנר ותמר שם אור – וכולם היו מעולים בערב הזה.

“איזו גאווה לפתוח ככה את אירועי סוכות שלנו”, ציין ברשומה שפרסם בפייסבוק, שלמה טולדו, מנהל מחלקת ההפקות בחברה העירונית. “כל הכבוד לאחים עוזי וחיים אסנר על הפקה מרגשת ומקסימה עם אומנים מופלאים – שילוב של ותיקים וצעירים, ערב נוסטלגי שמחזיר אותנו למורשתו התרבותית העצומה של גדול אומני ישראל – יוסי בנאי, ערב שמעלה על נס את ההיסטוריה התרבותית שלנו בתיאטרון ובזמר, ערב של ישראל הישנה והטובה, ערב של געגוע, רגש, צחוק ודמע, ערב בלתי נשכח”.

הקהל אמר את דברו: העיר רחובות מציבה סטנדרטים חדשים בתרבות – והקהל נענה בהתאם. ״אנו גאים לפתוח השנה את הפסטיבל בדרך שונה”, אמר איציק עובדיה, מנכ״ל החברה העירונית רחובות – “ושמחנו לראות שהקהל הצביע ברגליים ומילא את ההיכל”. עוד יצוין כי את האירוע כיבדו בנוכחותם חברי מועצה וכן מנכ״ל העירייה, דורון מילברג, אשר תחום התרבות יקר לליבו מאוד.

 

ראש העיר, רחמים מלול הסתובב כשהוא מלא גאווה. “אנו שמחים לארח הערב מופע מחווה ליצירתו של יוסי בנאי ז״ל, אמן ענק וחתן פרס ישראל”, אמר מלול לנוכחים. “אני מאחל לכל תושבי העיר המשך חג שמח, באירועים הבאים בפסטיבל ״שרים בסוכות״ ובחיק המשפחה והחברים”.

פסטיבל “שרים בסוכות” יימשכו הערב ומחר – כאשר הכניסה אליהם, ברחבת העירייה בסמוך לסוכת ראש העיר, הינה חופשית. הערב בשעה 20:00, יתקיים מופע זמר של “צמד רעים” ואחריהם הזמר דודו פישר ירגש בשיריו האהובים. ביום חמישי, בשעה 20:00, הזמרת ורדינה כהן תופיע עם בנה קשת בן זאב בשירים מוכרים ואהובים, ולאחריהם יעלה וינעל את הפסטיבל הזמר קובי אפללו במיטב שיריו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן