מאז הפיכתה לעיר, באר יעקב חושבת קדימה: היום (שני) החל מהשעה 16:30 ועד 19:30, יתקיים 'יריד הנשים הראשון' בקניון באר יעקב. היריד מתקיים בשיתוף של עיריית באר יעקב, קופות החולים, נוער וצעירים, מעמד האישה, וקניון באר יעקב. ביריד יחכו לנשים: מיצג ענק להגברת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד בליווי הדרכה וסיור בתוך המיצג, מגוון עמדות – טיפולי מגע, רפלקסולוגיה, דיקור, שיאצו, עמדות קביעות תורים לעמדות ועוד..
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









