news08.net/ads.txt

היום: מתחם חיסונים נוסף של עירית רחובות בהיכל הספורט ע”ש אוסי וזוהר!!! מהרו לשריין מקומות (קישור לתיאום תור – בכתבה)

עיריית רחובות ממשיכה להנגיש לתושבי העיר את החיסונים נגד קורונה ומקימה מתחם חיסונים לילי נוסף לתושבי העיר בחול המועד סוכות, לאור הצלחת מתחמי החיסון הקודמים.

המתחם יפעל בין השעות 17:00-23:00 בהיכל הספורט ע”ש אוסי וזהר ברח’ סירני 52 וניתן יהיה להתחסן בשלוש מנות החיסון של פייזר: חיסון ראשון לבני 12 ומעלה, כולל מבוגרים שטרם התחסנו; חיסון שני למי שקיבל את מנת החיסון הראשונה לפני שלושה שבועות וחיסון שלישי – ה”בוסטר” – לכל שכבות הגיל, זאת במידה ועברו חמישה חודשים מתאריך קבלת החיסון השני.

שימו לב, במתחם יינתנו מנות חיסון של פייזר בלבד. תושבים שקיבלו מנת חיסון ראשונה של מודרנה לא יוכלו לקבל את מנת החיסון השנייה במתחם החיסונים העירוני. ניתן לתאם מראש תור לחיסון במתחם החיסונים העירוני באמצעות הלינק >> לחצו כאן. ניתן להגיע גם ללא הרשמה מראש אך נרשמים מראש יקבלו עדיפות ולא ימתינו במידה ויהיה תור במקום.

בני נוער שמגיעים עצמאית צריכים להצטייד באישור חתום ע״י ההורים ובצילום תעודה מזהה של ההורה עם ספח שבו רשומ/ה הילדה, על בני הנוער שמגיעים בליווי הורה להצטייד בתעודה מזהה של ההורה עם ספח שבו רשומ/ה הילדה. הטופס נמצא באתר העירייה >> לחצו כאן 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן