news08.net/ads.txt

היום: ספורט בלייב עם עמליה בת ה-8 ואמה ענת פרידמן, שיעבירו אימון יוגה משולב להורה וילד ופעילויות נוספות

אגף הספורט בחברה העירונית לתרבות ונוער של עיריית רחובות מקיים היום (שני) יום ספורט לייב, בשידור חי מאולפן העירוLIVE של העירונוער בעמודי הפייסבוק של החברה העירונית והעירונוער. במהלך היום ייערכו פעילויות רבות, שאורכות 45 דקות כל אחת, כאשר את היום המיוחד נועלות ריטה מרגוזוב וענת פרידמן עם בתה עמליה בת ה-8, שתיהן פיזיותרפיסטיות במרכז שיקום פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק במאוחדת רחובות.

ענת פרידמן תעביר את ‘יוגה להורה וילד’ לראשונה עם בתה עמליה, בת ה-8, תלמידת כיתה ב’ בבית הספר “שיבולים” בנס ציונה. פרידמן היא מורה ליוגה ומדריכת פילאטיס מזה 9 שנים, ואת שיעור הלייב תקיים לראשונה עם בתה, זו לצד זו – וההתרגשות ניכרת. הפעילות תתקיים בשעה 17:00, יש להצטייד במזרון יוגה או שטיח, ובכרית או שמיכה.

ריטה מרגוזוב, מתמחה בשיקום אורתופדי וטיפול באוכלוסיית הגיל השלישי. בימים כתיקונם מקיימת מרגוזוב אימונים עבור בני גיל הזהב במסגרת פעילויות קידום הבריאות של מאוחדת במחוז דרום. הפעם, היא מתמודדת עם המצב ומקיימת פעילות דומה באמצעים הדיגיטליים: ‘מעשה בכיסא’, לגיל הזהב ולכל המשפחה. יש להצטייד בכיסא יציב – עליו ניתן להישען, להיתמך בו, לשבת עליו וכן להניח את הרגליים. הפעילות תתקיים בשעה 18:00.

שידורים נוספים: 9:00-קפוארה עם מיכאל חייט; 10:00-היפ הופ לגילאי 10-5 בשיתוף הורים עם שרון גרסון | יש להצטייד בצעיף/מגבת; 11:00-זומבה עם טלי גרינברג, 12:00-אקרובטיקה לכל המשפחה עם ג’ימנסט עם נופר שווימר ואור קיפר. יש להצטייד במזרון/שטיח, בגדים נוחים ובקבוק מים; 13:00-פילאטיס עם ציפי דודוביץ (פירואט). יש להצטייד במשקולות משני בקבוקי מים של ליטר וחצי; 14:00-אימון כוח עם דוד בורנשטיין; 15:00-אימון כוח מחטב עם נירית פינקלשטיין; 16:00-אימון פונקציונלי עם איתן קטן. לאחר מכן יתקיימו השיעורים של ענת ועמליה פרידמן וריטה מרגוזוב, בחסות מאוחדת.

לדברי רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: “מידי שנה אנו מייצרים זיכרונות וחוויות נפלאות מאירועי האביב אך בשל המצב כמובן לא ניתן לקיימם. חשבנו כיצד בכל זאת ניתן לייצר פעילות חווייתית לכל המשפחה, המשלבת את ערך הספורטיביות שכה חשובה לשימור על אף המתכונת בה אנו חיים בה בימים אלה. אני מזמין את כל התושבים להצטרף אלינו ליום ספורט ייחודי זה, להשתתף באימונים השונים וליהנות”.

דורון שמחי, מנהל מחלקת הספורט בחברה העירונית רחובות הוסיף: “יום הספורט כולל מבחר סוגי אימונים כך שכל אחד יוכל למצוא לפחות אימון אחד המתאים לו באופן אישי. זו הזדמנות נפלאה הן לבצע פעילות ספורטיבית במסגרת הבית והן לנצל את הזמן הפנוי לפעילות משפחתית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן