news08.net/ads.txt

היום: ראש העיר רחמים מלול מציין 72 | עוזי הכוהן חושף את המפה האסטרולוגית של חתן השמחה

 

ב-29 באפריל 1946, בדיוק לפני 72 שנה נולד ראש עיריית רחובות רחמים מלול, במרוקו. מלול המכהן מזה שמונה שנים כמנהיג העיר, ידוע כאדם בעל הומור רב, הנוהג להתלוצץ הן עם חברי מועצת העיר, הן עם המנחים בבימות הבידור וכמובן עם הציבור הכללי. לרגל האירוע המשמח יצאנו אל השוק העירוני ושאלנו שבעה מהבסטיונרים מה הם מאחלים למלול — עוזי הכוהן, מומחה בעל שם עולמי לתורת התרולוגיה – תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, ניתח את הצפוי לראיס בשנה הקרובה על פי המפה האסטרולוגית כאשר את האיוונט המרגש חותמת בתו, מרב חורב, בטור אישי לאבא. עד 120!

חלק א’: מי אתה ראש העיר?

תאריך הלידה של רחמים מלול הוא 29-04-1946. לשון הקבלה מלמדת שמי שנולד בתאריך האמור יהיה עקשן, אוהב שגרה, נוטה להתפתות לתענוגות ובעל חוש עיסקי. על פי שמו המלא, מספרו הנומרולוגי הוא 8 , דבר שמצביע על ארגון, תכליתיות, צורך בסיפוק חומרי ושאפתנות. יום הולדתו העברי חל ב-כח, דבר שמלמד על כוחניות, שררה, ממשל, מדינאות ושלטון. מלול נולד בחודש העברי ניסן, דבר שמלמד על יכולת הנהגה, ראשוניות והובלה. הוא נולד בשנה העברית התש”ו, שנה שיש בה קשר לחקלאות ולאדמה. יום לידתו בשבוע: שני, לשון הגמרא מלמדת שמי שנולד ביום שני יהיה אדם רגזן משום שבאותו יום נחלקו המים. פירש רש”י: כמו שנחלקו המים כך הוא יבדל מכל אדם. מזלו האסטרולוגי: שור – בן למזלות האדמה, דבר שמלמד על מעשיות, יציבות, עקשנות, יצירתיות וחושניות. מכיוון שעקשנות וחומרנות הם חלק בלתי נפרד ממאפייני המזל, יהיה עליו לדעת כיצד למשול ביצרו.

הקלף התרולוגי שמייצג אותו הוא קלף הכוהן הגדול, דבר שמלמד על יכולות רוחניות גבוהות ועל יכולת להיות מדריך ומורה רוחני. כמו כן יהיה קשר לדת ולאמונה בעיקר בגיל השלישי. סימנו באסטרולוגיה הסינית: “כלב”, דבר שמצביע על נאמנות, הגינות, עצבנות, אחריות ומסירות. מלול ניחן בהרבה מעלות רבות – חלקן טובות וחלקן טובות פחות. בין התכונות הבולטות שבהן התברך ניתן למצוא: פעלתנות, שאפתנות, תכליתיות, שקדנות ויוזמה שמקנים לו את היכולת להתמקד בעקשנות במטרותיו ואף להשיגן. במפתו של ראש העיר, ניתן לראות שהוא בעל משמעת עצמית רבה שמציבה אותו בראש המחנה כאיש עשייה בעל יכולת לסחוף אחריו ואחר מטרותיו את הסובבים אותו. לעיתים יש לו קושי בגילויי חיבה אך הדבר אינו מונע ממנו לייצר קשרים חברתיים שמבוססים על כבוד, אמון וקשר אישי. גם אם הוא מתעצבן ונדלק בקלות, הדבר אינו פוגם במסירותו ובהגינותו שמלווים את פעולותיו. חשוב לציין, כי יש לראש העיר את היכולת להתגבר בעצמו על  כישלונות ומכשולים מבלי להזדקק לאחרים. הוא מנפה ומזיז כל דבר שיכול  להפריע לו בהשגת המטרה. תכונות אלו עושות אותו לבעל כושר ארגוני, ניהולי ויכולת שיפוט עניינית. הצלחתו  תלויה בשמירה על מוסריות וצדק כך שככל שימהר להבין, להפנים ולדעת “שככל שאדם גדל – יצרו גדל ממנו”, כך יהיה ביכולתו לרסן את יצרו לתענוגות ולסיפוק חומרי שהם חלק ממאפייניי המזל בו הוא נולד ולהפנותם ביושר לתועלת הכלל.

חלק ב:’ מה צפוי לו בשנת ה 72 לחייו?

על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט ניתן לראות ששנת ה-72 היא שנה חיובית שהדגש בה יושם על עבודה, על קריירה ועשיה. בשנה זו יש ללמוד כיצד לבזר ולהאציל סמכויות. תהליך זה יאפשר פעולה במספר כיוונים במקביל. שנת ה-72 מציבה בפני ראש העיר את הצורך להתמודד אל מול צורך בוויתור כלשהו. וויתור זה צריך להיעשות מתוך מקום של בחירה ומתוך ידיעה שבעקבותיו של הוויתור, יגיע רווח משמעותי יותר, כך שהוויתור יהיה אשר יהיה, הוא וויתור חיובי שיוביל בעקבותיו לצמיחה חדשה ולהתפתחות רוחנית. היכולת לוותר מתוך מקום של חוזק, בגרות והבנה כי כעת הגיע הזמן להכיל שינוי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן