news08.net/ads.txt

היועץ המשפטי של עיריית רחובות, עו”ד רועי בר, ירצה חצי שנת מאסר בפועל, ישלם קנס בסך מיליון שקלים ורישיונו נשלל ל-4 שנים

IMG_3594

בית משפט השלום בראשון לציון אישר הסדר טיעון בין הפרקליטות לעורך הדין רועי בר ששימש כיועץ משפטי חיצוני לעיריית רחובות והודה כי ניצל את מעמדו ונגישתו לקידום פרוי
קטים.

כתב האישום נגד בר הוגש לאחר חקירה סמויה שערכו שוטרי יחידת לה”ב של המשטרה בסיומה בוצעו מעצרים לפרשה שזכתה לכינוי “פרשת הקבלנים”. כידוע, בר שימש בעבר כיועץ המשפטי של עיריית ראשון לציון ועיריית רחובות והאישומים מולם התמודד התייחסו לעבירות של הפרת אמונים.

בגזר הדין ניכר היה כי השופטת עינת רון התלבטה באשר להסדר הטיעון, הנחשב למקל וציינה כי “לאור אופי המעשים, היקפם הרב, הימשכותם על פני שנים רבות וההשלכות שיש להם על האינטרסים הציבוריים, הן מבחינת אמון הציבור, הן מבחינת המנהל התקין והן מבחינת השחתת טוהר המידות של עובדי הציבור, דהיינו הפגיעה הקשה והמשמעותית בכל הערכים המוגנים שיש במעשים אלה – הרי שאודה ולא אבוש, כי התלבטתי האם יש לכבד את הסדר הטיעון אשר גובש בין הצדדים”.

יחידת להב 433

 

עוה”ד בר הואשם בניגוד עניינים בגין העובדה כי עסק בפרויקט בניה יוקרתי, אשר בבעלות קרובי משפחתו. השופטת עינת רון כתבה בהחלטתה כי “עורך הדין רועי בר ניצל את מעמדו, כוחו, קשריו ויכולותיו, ניצול ציני, על מנת לקדם מטרות העומדות בניגוד עניינים לאינטרסים הציבוריים ואשר נגעו לטובת ענייניהם של קרובי משפחתו, לקוחותיו האישיים ובכך אף בעצמו”.

עו”ד בר הפר אמונים. עיריית רחובות

מאז מעצרו המתוקשר בחודש פברואר 2014, מנהל בר את משפטו ובמקביל המשיך לקיים פגישות עבודה ברשויות השונות ולנהל את משרדו כרגיל. אולם כעת משנחתם הסדר הטיעון בו הודה כי ניצל את מעמדו כיועץ משפטי, הוא נערך לרצות את עונשו: חצי שנה מאחורי סורג ובריח. כמו כן ייאלץ עוה”ד בר להיפרד ממיליון שקלים ומרישיון עריכת הדין שנשלל ממנו למשך ארבע שנים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן