news08.net/ads.txt

היישר מתאילנד: אנשי העסקים הרחובותיים, גילי צברי ושלומי אקווע, השיקו בתחילת השבוע את THE PALACE בקוסמוי

05a4dd37-e917-48e2-965f-d71154f7599b|737b4df7-7f30-4e50-befe-27501774c492|1

גילי צברי ושלומי אקווע, סימנו וי נוסף בסל המטרות שלהם במסגרת החיים הטובים לאחר שהשיקו בתחילת השבוע את
THE PALACE, דיסקוטק נוצץ, 10 מטרים לגובה בקוסמוי, רק שבעה חודשים מאז שהרעיון הבזיק במוחם. שלומי הביא את הידע כקבלן, גילי את הרזומה מחיי הלילה ויחד הם בנו אימפריה לחובבי המסיבות.

>> מאת: ליזה ללוצשווילי

קוסמוי – מי שעוד לא ביקר באי הקסום, השלישי בגודלו בתאילנד, כנראה עוד לא הבין את הפוטנציאל העסקי הטמון בו. האי הקסום – שהוא למעשה אוסף של תרבות בודהיסטית, מוסלמית, תאי-סיניים ודייגים צועניים שחיים זה לצד זה – הוא לגמרי גן העדן לאנשים שיודעים לחיות טוב, לאוהבי הנופים והימים, כאלו שאוהבים לבלות וליהנות, למצות כל רגע עד תום עם מסיבות ואטרקציות אטרקטיביות או אתרי צלילה מרהיבים. שניים כאלו הם גילי צוברי (44) ושלומי אקווע (54) – ואם אתם רחובותיים בוודאי השמות הללו מוכרים לכם היטב. שניהם נשואים, אבות לילדים שעבדו קשה מאו כדי להגיע לרגע השיא שרשמו בתחילת השבוע כאשר השיקו את THE PALACE הבר היוקרתי שלהם בקוסמוי. בין חופים רחבי ידיים, מפרצים יפהפיים ושמש בוהקת הקימו הצמד צוברי את אקווע את המועדון הישראלי, שהושקעו בו לא מעט כספים, את המספר המדויק הם מסרבים לחשוף.

אקווע, עצמאי כבר שנים, ידוע כקבלן בניה ואיש חיי לילה. בעבר היה בעליו של בית קפה-סנוקר, מנהל בכיר בחברת ‘איזוטופ’ ובעלים של חברת הסעים. צוברי, מסעדן ואיש חיי לילה מזה 25 שנה. בגיל 16 הוא עבד בבורגר ראנץ’ – במשך 12 שנים, במהלכם היה זכיין של הרשת. לאחר מכן התיאבון נפתח ואיתו גם רשת קפה מילאנו ברחובות ונס ציונה. לאחר מספר שנים פתח את רשת דבלין – פאבים איריים, שבהם מבקרים מאות בליינים מידי שבוע, ברחובות, הרצליה פיתוח וירושלים וכן הבעלים של מסעדת להבות בראשון לציון. “אני אוהב את הלילה”, אומר גילי, “בלילה הכול רגוע, לא לחוץ. כולם יפים, נעימים… ביום הכול לחוץ, הכי אני אוהב את הלקוחות”.

אוהבים את הלילה – מילא אבל אי אפשר שלא להרים גבה על המקום החדש בתאילנד!

שלומי: “בעולם העסקים החוויה היא לגוון וליצור עסקים חדשים”.

 

איך נולד הרעיון?

גילי: “שלומי ואני טסים לתאילנד יחד, המון פעמים. אנחנו גם חברים טובים וגם משפחה. התאהבנו באי קוסמוי ואנחנו נוסעים רק לשם. הכול רגוע שם, אנחנו אוהבים את הים, את החוף ובמשך שנים מגיעים לאותו המקום יחד עם המשפחה והילדים. חיי הלילה בקוסמוי מאוד מצומצמים, יחסית למקומות אחרים בתאילנד. אין איפה לבלות שם והחלטנו לשנות את המצב. מרגע ההחלטה התחלנו לחפש מקום כי מיקום זה הדבר הכי חשוב ומצאנו בלב רחוב הצוונג. במבנה ענק 10 מטרים גובה, בנינו דיסקוטק ענק. שלומי עם יכולות הבניה שלו ואני עם ניסיון הלילה שלי יצרנו את המקום, כולל העיצוב, המפלסים, התאורה וההגברה. ישבנו יחד ושרטטנו לנו לפרטים את המועדון בדיוק איך יראה, הספות, השולחנות, הברים, תלבושות העובדים וכל רעיון שהיה לנו הפך למציאות תוך שבעה חודשים. ככה פתחנו את המועדון האקסקלוסיבי בקוסמוי”.

“יש המון קשיים בתהליך”

רק לפני שלושה חודשים פורסמה באחד האתרים הפופולאריים בישראל “אל תיתנו למים הכחולים, החול המוזהב ועצי הקוקוס להטעות אתכם, משהו לא טוב קורה באי האהוב על הישראלים – קוסמוי. מרגע שהעבריינים בארץ גילו אותו, הם הקימו בו רשת מתוחכמת של פרוטקשן והלבנת הון. קצין משטרה מיוחד בסיוע של המשטרה המקומית, עושים כעת הכול כדי להחזיר את השקט לרחובות”. השניים לא מתרגשים ומרגיעים: “בכלל לא מפחיד שם, הכול רגוע”, הם אומרים בנינוחות.

ובכל זאת, היה קושי בתהליך?

“בוודאי, יש המון קשיים בתהליך. נתחיל בשפה ובתרבות השונה שיש לתאילנדים ובטח שמפחיד לפתוח עסק בחו”ל אבל מצד שני אנחנו מאמינים מאוד ברעיון ובגלל זה לוקחים את הסיכון. שלומי ואני אנשים מאמינים, יש לנו מישהו ששומר עלינו מלמעלה”.

מה אופי המקום? מה מצפה למבקרים בבר?

“מדובר בעצם במועדון קלאסי, ממוזג, שמארח את כולם: אמריקאים, יפנים, סינים, קנדים, אירופאים, תאילנדים וכמובן גם ישראלים. מבחינה אומנותית, יש 3 דיג’יים בכל ערב, שמנגנים להיטים מגוונים, ברקע יש תאורה ומסכי ענק. כרגע אנחנו בתקופת הרצה ואת מסיבת הפתיחה נעשה עוד שבועיים”.

אלו תגובות קיבלתם מהמשפחה, מתושבי העיר?

“כולם מפרגנים ומבטיחים לבוא כשאת התמיכה הכי גדולה אנחנו מקבלים מהנשים, מהילדים, מההורים ומבני המשפחה – הם הכוח שלנו. בהזדמנות הזו אנו מבקשים להודות למשפחות שלנו שמכבדות את ההחלטה הלא שגרתית שלקחנו ותומכות בנו לאורך כל הדרך, בזכות העזרה שלהם זה קרה ובאמת התודה הענקית לנשים ולילדים שמקבלים בהבנה ובחיוך את הטירוף הזה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן