news08.net/ads.txt

היכל ספורט ייבנה כחלק מקריית הספורט הבינלאומית

 

קריית הספורט הבינלאומית הנבנית בימים אלה, תקבל תוספת משמעותית עם אישור בניית היכל ספורט גדולשיכיל כ – 4,000 מקומות ישיבה. את הבשורה קיבל ראש העירייה – אלי לנקרי משר התרבות והספורט – חילי טרופר. “בניית היכל הספורט כחלק מקריית הספורט הבינלאומית תאפשר לעיר אילת לקיים תחרויות ואירועים בינלאומיים חשובים ולחזק את מעמדה כעיר תיירות וספורט בינלאומית” אמר ראש העירייה והודה למשרד התרבות והספורט על הבעת האמון ביכולות המקצועיות של העירייה והעיר, לייצר שירותים חדשים לרווחת תושבי אילת ואורחיה.

העיר אילת המארחת אליפויות אירופה ועולם במגוון ענפי ספורט, מתחדשת בקריית ספורט בינלאומית, הנבנית בצדה המזרחי של העיר, במקביל לחלקו המרכזי של שטח שדה התעופה הישן. עד כה נבנו שלושה מגרשי כדורגל בתקן פיפ”א ומגרש לחץ מודרני, שנועד לשיפור יכולות טכניות של כדורגלנים ועבודה תחת לחץ בשטח קטן.בעת הזו מבצעת עיריית אילת באמצעות החברה הכלכלית לאילת (חכ”א), את שלב ב’ כולל הקמת מבנים ומגרש כדורגל רביעי עם 500 מקומות ישיבה ועוד טריבונה עם 1,000 מושבים. בהמשך תיבנה גם הארנה, שבנייתה אושרה כאמור השבוע כחלק מתמיכת משרד התרבות והספורט.

התמיכה לבניית היכל הספורט שתעמוד על 35 מיליון ₪, אושרה במסגרת קול קורא, שפרסם המשרד כחלק מתכנית המתקנים הלאומית 2031. עלות בניית ההיכל נאמדת בכ– 110 מיליון ₪. מנכ”ל משרד התרבות והספורט – רז פרוייליך ציין, כי זוהי תחילתה של תכנית המתקנים לעשור הקרוב. “משרד התרבות והספורט ממשיך לקדם את הספורט התחרותי, ההישגי והקהילתי בישראל מתוך ההכרה, כי באמצעות פיתוח תשתיות טובות ונכונות נצליח להצמיח כאן ספורטאים וספורטאיות ברמה הגבוהה ביותר. אני מודה לועדת התמיכות ולמנהל הספורט על העבודה המאומצת” אמר המנכ”ל.

קריית הספורט הבינלאומית, שהוקמה עבור ספורטאים מהארץ ומחו”ל, תשרת אלפי ספורטאים מדי שנה ותכלול מכשור ומתקנים ברמה הגבוהה והמתקדמת ביותר. בנוסף לאזורי התפעול הצמודים למגרשים, ייבנה קומפלקס ענק לרווחת הספורטאים, ויכלול בין היתר בריכה הידרותרפית, מועדון, חדרי כביסה, מלתחות, שירותים, ולכך יתווספו עוד שני מגרשים משולבים (כדורגל וכדורסל) מקורים. בשלב הסופי וכגולת הכותרת של קריית הספורט, יוקם כאמור היכל ספורט חדיש ומאובזר עם צפי של 4,000 מקומות ישיבה.

הדמיה: עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן