news08.net/ads.txt

היכן מוקמה עיריית רחובות במקום הרביעי?

עיריית רחובות מזנקת אל המקום ה-4 מהמקום ה-65 במדד הדיגילוקאלי. ראש העיר רחמים מלול: “רחובות מובילה גם בדיגיטל!”

מדד דיגילוקאלי של Deloitte הינו המדד האובייקטיבי המקיף והמתקדם ביותר בישראל הבוחן את היצע השירותים הדיגיטליים לתושבים ולעסקים ברשויות מקומיות בישראל – ובודק את השירות המקוון של כל הרשויות בישראל לפי הקטגוריות הבאות: לתושבים, לעסקים, נגישות ושירותי תכנון והנדסה.

בזמן שהאתר הקודם של עיריית רחובות היה באוויר, היא דורגה במקום ה-65 וקיבלה את הציון 56 במדד השירותים הדיגיטליים בישראל. בשנתיים האחרונות הובילה העירייה מהלך אסטרטגי-דיגיטלי-חדשני לפי חזון ראש העיר רחמים מלול ובאמצעות צוות אגף הדוברות וההסברה – מנהלת האגף אביטל רגב קיסר ומנהלת מחלקת תקשורת ודיגיטל פריאל יונייב, וצוות אגף מערכות מידע בראשות אליצור זרחי, מנהל האגף גדי שעובי סגנו רועי גמליאל והעובדים – והשיקה אתר חדש ואפליקציה עירונית חדשה, בהם התושבים מקבלים את כלל השירותים והמידע בלחיצת כפתור.

בדגימה נוספת שערכה חברת דלויט והתפרסמה בחודש מרץ 2023 – רחובות קופצת ב -61 מקומות קדימה וממוקמת במקום הרביעי אותו היא חולקת עם תל אביב ואשדוד. למביני עניין מדובר בהישג משמעותי, שכן רחובות הינה טכנולוגית ובעלת חוזק משמעותי מההיבט הדיגיטלי.

רחובות קיבלה את הציון 100 במדד השירותים לתושבים כאשר הממוצע הארצי עומד על 63, את הציון 100 במדד שירותי תכנון ובנייה כאשר הממוצע הארצי עומד על 64 ואת הציון 88 במדד שירותים לעסקים כאשר הממוצע הארצי עומד על 34.

ראש העיר רחמים מלול: “רחובות מובילה גם בדיגיטל! איכות חיים משמעה גם איכות השירות גם בלי לטרוח ולהגיע לבניין העירייה או להתקשר. אנחנו גאים ושמחים מאוד בתוצאות מדד הדיגילוקאלי ומבטיחים לעשות הכל כדי להגיע למקום הראשון גם בתחום הזה – למען תושבי העיר”.

אביטל רגב קיסר, מנהלת אגף דוברות והסברה: “הצבנו לעצמנו מטרה – שהתושבים שלנו יוכלו לבצע פעולות מול העירייה בצורה היעילה, הנוחה והטובה ביותר שניתן- בכל שעה ובכל מקום, בהתאם לחזון ראש העיר רחמים מלול. תודה רבה לשותפינו – אגף מערכות המידע הטוב והמקצועי בישראל”.

גד שעובי, מנהל אגף מערכות מידע: “שיפור איכות השירות הדיגיטלי נבנה בהתאם לפעולות שהאגפים השונים מעניקים לתושבים- העברנו אותם לפסים מקוונים אחד אחד. בשנים האחרונות השקענו משאבים רבים תוך מחשבה מעמיקה ואני שמח לראות שהתוצאות ניכרות. פרויקטים רבים בתחום הדיגיטציה צפויים לצאת לדרך בקרוב והם יביאו ישירות לשיפור נוסף באיכות השירות שאותו מקבלים תושבי העיר”.

צילום: FREEPIK | ארכיון חדשות 08 - דוברות עירית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן