news08.net/ads.txt

היכן ניתן לרכוש את ארבעת המינים ברחובות?: סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ’: “יוצבו דוכני מכירה פרוסים בכל רחבי העיר”

בהתאם להנחיות הסגר, נאסרה פתיחתם של שווקים בישראל. הדבר כולל גם את הירידים למכירת ארבעת המינים אשר צצים בצאת יום הכיפורים. משום כך, לא יתקיימו ירידים אלה בעיר, על מנת למנוע התקהלויות. ראש העיר, רחמים מלול, ביקש להעניק בכל זאת מענה לתושבי העיר אשר חפצים ברכישת 4 המינים לקיום אחת ממצוות חג הסוכות, במסגרת המותר בסגר.

מחזיק תיק רישוי עסקים, עו״ד יניב מרקוביץ׳, נענה לבקשתו של ראש העיר ופנה לעסקים שונים ברחבי העיר שפתיחתם בסגר מותרת, על מנת שיספקו פתרון של מכירת 4 המינים לתושבי העיר. באמצעות המחלקה לרישוי עסקים, העירייה פנתה לעסקים חיוניים שפתיחתם מותרת על פי חוק, וביקשה מהם להציב דוכנים בשטחם למכירת ארבעת המינים לתושבי העיר (דבר המותר בהתאם לתקנות הממשלה בנוגע לסגר) . להלן הרשימה, אשר תתעדכן וגם תופיע באתר העירייה וכן במוקד העירוני 106.  דוכני המכירה יפעלו בעסקים אלה בהתאם לשעות הפתיחה והסגירה של המקום- החל משלישי בבוקר ועד ליום שישי בצהריים. עסקים נוספים שרוצים להצטרף מוזמנים ליצור קשר בטל. 050-3033034 עם יניב מרקוביץ׳ בעלי דוכנים שרוצים למכור את ארבעת המינים בעסקים שלהלן מוזמנים ליצור קשר בטל. 052-4208227 עם צביקה מדהלה.

ראש העיר, רחמים מלול: ״חגי תשרי השנה שונים מבכל שנה ומחייבים אותנו למצוא פתרונות יצירתיים על מנת לאפשר מענה הולם וראוי לתושבי העיר. בשל האיסור על התקהלות וסגירת השווקים חיפשנו ומצאנו פתרון ראוי ומותר במסגרת ההנחיות. אנו מודים לבעלי העסקים שנרתמו למטרה חשובה זו״.

סגן ראש העיר עו״ד יניב מרקוביץ׳, מחזיק תיק חזות העיר ורישוי עסקים: ״אני שמח שהצלחנו להביא לפתרון לכל מי שחשש מקושי בהשגת ארבעת המינים בעיר. העסקים שיציבו דוכני מכירה פרוסים בכל רחבי העיר, כך שגם תושבים ללא רכב יוכלו לקיים את המצווה החשובה הזו. מחלקת רישוי עסקים פועלת לשרת הן את התושבים והן את בעלי העסקים בעיר- לטובת כולנו”.

להלן רשימת העסקים:

1- זואי -נווה עמית . מורדכי בשיסט 41 .
2- מינימרקט בהולנדית . הר הצופים 17
3- איזי מרקט . הרשנזון 52 .
4- כפר גבירול -מיני מרקט אורי , דוד אלעזר 3
5 דוכן הפרדס – בכניסה לאתר הפרדסנות
7-דפניס אזורים החדשה . אזורים סנטר, פנחס בן דוד קפרא
8-דפניס שכונת היובל .דרך ירושלים 15 .
9-דפניס רחובות המדע . מייקל לויט 8 .
10. מתחם תחנת ״דלק״ בשעריים, הרצל 68

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן