news08.net/ads.txt

היכן סייר שר העבודה יואב בן צור בגן יבנה?

שר העבודה יואב בן צור בסיור בישיבה התיכונית טכנולוגית להנדסאים – ‘אור עתיד’ בגן יבנה: ״רפורמת החינוך היוצר של האגף להכשרה מקצועית במשרד העבודה מצילה בני נוער רבים מהמגזר הדתי – חרדי ומובילה אותם להישגים מקצועיים וסוללת את דרכם לדרך המלך״

במסגרת רפורמת חינוך היוצר, שר העבודה יואב בן צור קיים סיור בישיבה התיכונית טכנולוגית אור עתיד ‘גן יבנה’.

הישיבה מונה כיום למעלה מ-140 תלמידים בתיכון ולמעלה מ-30 תלמידים בישיבת ההסדר – פרויקט הדגל של משרד העבודה, רשת החינוך עתיד וחברת חשמל ללימודי הנדסאות למקצועות החשמל, מלווה בצוות המקצועי במשרד העבודה ומנהל האגף להכשרה מקצועית ניצן ממרוד.

מנהל בית הספר הרב מאיר ענתבי הציג בפני השר את מגמות הלימוד, שיתוף הפעולה עם חברת חשמל, ההישגים והביקוש הגבוה בשנתיים האחרונות, עליה של עשרות אחוזים במספר התלמידים המבקשים להשתלב בלימודים תורניים מעמיקים עם הכשרה מקצועית מתקדמת בתחומי החשמל, תקשורת מחשבים ומערכות מיגון.

במעמד השר, חנכו תלמידי ביה״ס קיר מפואר המספר את סיפור חייהם של גדולי ומאורי הדור, המשלב ציטוטים מעוררי השראה ומוסר, אשר כל אחת ממגמות הלימוד תרמה לקיר מכישוריה.

שר העבודה, הרב יואב בן צור: ״הנערים הללו שבונים את עתידם כבר בשנים הצעירות של חייהם יתרמו במהלך חייהם תרומה אדירה לפריון המשק. רשת החינוך ‘עתיד’ במגזר החרדי מהווים אות ומופת להצלחה, ומראים שניתן לשלב בהצלחה חינוך תורני מעמיק עם הכשרה מקצועית איכותית. תיכון אור העתיד מציע מסלול חינוכי ייחודי המשלב חדשנות טכנולוגית עם ערכים רוחניים, תוך מתן מענה לצרכים הייחודיים של נוער חרדי. גישתו פורצת הדרך של בית הספר תורמת רבות להצלחתם של התלמידים הן ברמה הרוחנית והן בהשתלבותם בקהילה ובשוק העבודה״.

הרב מאיר ענתבי, ראש הישיבה: הודה לשר בן צור על פעילות המשרד בהקמת הפרויקט וציין כי רשת החינוך ‘עתיד’ ״מהווה מעטפת איכותית שמקשיבה לנפש התלמיד, מאמינה ומצמיחה בו רצון וכוח להצליח ברוחניות ובגשמיות״.

יוסי ממו, מנכ״ל רשת החינוך עתיד, הדגיש את חשיבות השותפות עם המגזר החרדי: ״בתי הספר החרדיים בשיתוף משרד העבודה מהווים השלמה לחינוך החרדי כמכלול, המעגנים מצד אחד את ערכי המסורת והדת לצד לימודי מקצוע״.

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ עתיד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן