news08.net/ads.txt

הילדים המיוחדים מבית הספר “לוטם” עלו לתורה. רחמים מלול: “אין אושר יותר גדול מלראות את התקווה שמתחילה לפעם בתוכנו”

אירוע מרגש התקיים הבוקר (שני) בבית הספר המר בעיר: טקס עליה לתורה לילדים עם צרכים מיוחדים מבית הספר לוטם, אשר קראו את פרשת “בא”, רקדו ושמחו לרגל הגעתם לגיל מצוות. האירוע, התקיים הודות לשיתוף פעולה מלא מצד מחזיק תיק החינוך בעיריית רחובות, זהר בלום ובמעמד ראש העיר רחמים מלול, אשר נשא דברים.


“אצל עם ישראל אין דבר כזה להזניח, לא את הזקן ולא את הנער, לא את המבוגר ולא את הילד”, אמר מלול בדבריו, “אנחנו גם כרשות מקומית וגם כמנהלים של בתי הספר, שעושים עבודה נפלאה, מלאכת קודש יומיומית – כולנו אחראים לאותם נערים, אדרבא מצבם מחייב אותנו לטפח ולטפל בהם כי תמיד יש סיכוי, אסור לנו להתייאש, והנה העובדה מה שאנחנו רואים היום, אצל הילדים ברוך ה’ היום שהם קוראים, מברכים, שמחים ומחייכים. למרות הכל ועל אף הכל, עם ישראל הוא עם חזק, עם הנצח ואנחנו נמשיך להוביל את כלל עם ישראל בנערינו ובזקנינו נלך”.
IMG_3935

להורים אמר ראש העיר: “אני שמח בשמחתכם. אני יודע שזה יום מצד אחד עצוב ומצד שני שמח, אין אושר יותר גדול מזה לראות את התקווה שהיא מתחילה לפעם בתוכנו, לראות את הילדים האלה מברכים ועולים לתורה, אשריכם ואשרינו, תודה רבה שאתם מזכים אותי כל שנה לבוא ולהתרגש פה מחדש”.
IMG_3904
זהר בלום
זהר בלום הוסיף: “זהו האירוע המרגש ביותר שהיה לנו השנה בעיר רחובות, אירוע שבו בית ספר ממלכתי דתי המר אימץ את בית ספר לוטם וערכו טקס בר מצווה לכל ילדי בית ספר לוטם ילדים עם צרכים מיוחדים, ראינו את ההתרגשות של ההורים, התלמידים ושל כל צוות המורים והיה מחמם את הלב לראות איך בית ספר מאמץ ביס שזה הדבר המדהים ביותר שהיה לנו”.

כתבה וצילמה: אתי כץ
גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן