news08.net/ads.txt

היסטוריה!!! באר יעקב תוכרז כעיר בישראל; ראש המועצה, ניסים גוזלן: “אין נרגש ממני”

“אין נרגש ממני”, כך פתח הבוקר (שני) את דבריו ראש מועצת באר יעקב, ניסים גוזלן לאחר שקיבל את ברכת הדרך משר הפנים והערב במועצה יכריזו באופן רשמי כי באר יעקב תהפוך לעיר ואם בישראל! מזל טוב!!!
גוזלן החל את דרכו בשנת 1996 כשכיהן כחבר מועצה בבאר יעקב. במרוצת השנים, בנובמבר 2003 נבחר כראש המועצה, ומאז ועד היום פועל במרץ רב לפתח, לקדם ולהרחיב את באר יעקב בכל התחומים. הזמן עבר והיישוב גדול מ-7,000 תושבים לכ-30 אלף תושבים! ראש המועצה, ניסים גוזלן הוסיף: “בנינו שכונות חדשות מהיפות והמבוקשות בגוש דן וטיפחנו קהילה מגוונת, איכותית חמה ומיוחדת. סיום המאבק על מחנה צריפין ואישור הבינוי בצריפין (באר יעקב הירוקה) של 12 אלף יח”ד ופארק עסקים של מעל 2.3 מיליון מ”ר, חתימת הסכם הגג ההיסטורי והמינוף הכלכלי האדיר שהוא הביא עמו, הופכים אותנו לעיר עם פוטנציאל הפיתוח הגדול במדינת ישראל ב-20 השנים הבאות”.
בשנים האחרונות משרדי הממשלה פנו אל גוזלן בבקשה להכריז על באר יעקב כעיר ואם בישראל. “להם זה היה נראה טבעי וברור מאליו. אנחנו, היינו שקועים בעבודה קשה”, אמר גוזלן. לפני כחודש בפגישה שערך עם שר הפנים, קיבל ראש המועצה את ברכת הדרך ולאחר אתגרים גדולים, הערב בישיבת המועצה יכריזו על הפיכתה של באר יעקב לעיר ואם בישראל. “אתגרים רבים עוד לפנינו, קטנים כגדולים, ויחד, כבר בשנת 2021 אשר בפתח, תראו ותרגישו את עוצמת הפיתוח והתשואה של המשימות הרבות עליהן עמלנו וכעת יישאו פירות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן