news08.net/ads.txt

עשו היסטוריה במושבה: עדן בלכר ושלי בובריצקי הבטיחו את הכרטיס לטוקיו!

צמד הדואט של נבחרת ישראל בשחייה אמנותית, עדן בלכר ושלי בובריצקי תושבת המושבה ושחיינית ע.ל.ה, השיג את הכרטיס למשחקים האולימפיים. בלכר ובובריצקי סיימו במקום השישי בתחרות ההעפלה האולימפית בברצלונה. התחרות הייתה אמורה להתקיים במקור לפני מספר חודשים, אבל נדחתה מספר פעמים. ראש המועצה, גבי גאון שיבח: “התוצאה מבטאת השקעה, התמדה וחריצות לאורך הרבה שנים”.
השחייניות היו צריכות לסיים בין תשע הראשונות כדי להבטיח את מקומן במשחקים ואחרי שהשיגו ציון שיא שלהן בתרגיל הטכני אמש, הוסיפו היום ציון שיא גם בגמר התרגיל החופשי – 86.1332 נקודות. הציון שלהן הורכב מ-25.8 נקודות על ביצוע, 34.5332 נקודות על התרשמות אמנותית ו-25.8 נקודות על דרגת הקושי.
הציון הסופי שלהן עמד על 171.229 נקודות והן הקדימו בין היתר את הנציגות מבריטניה, שווייץ וגרמניה במאבקי המיקום. זו הפעם החמישית ברציפות שישראל שולחת דואט למשחקים האולימפיים, והדבר קורה שבועות ספורים אחרי מדליית הארד ההיסטורית בה זכתה הנבחרת הקבוצתית באליפות אירופה.
ראש המועצה, גבי גאון לא הסתיר את ההישג המטורף: “ברכות חמות לשלי ועדן על הישג בלתי רגיל! התוצאה מבטאת השקעה, התמדה וחריצות לאורך הרבה שנים יחד עם הסיוע הקרוב והעוטף של המשפחות. קהילת מזכרת בתיה גאה בכן! בהצלחה רבה באולימפיאדה בטוקיו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן