היסטוריה!! מדליית ארד לשלי בוברציקי ונוי גזלה ממזכרת בתיה בסבב העולמי בבודפשט

הנבחרת הקבוצתית של ישראל בשחייה אמנותית זכתה במדליית ארד באליפות אירופה בבודפשט. יש לציין כי הנבחרת מעולם לא זכתה במדליה במעמד הזה והיא עשתה זאת בזכות ציון שיא של 86.8 נקודות. הנציגות ממזכרת בתיה – שלי בוברציקי ונוי גזלה, צמחו וגדלו תחת קורת הגג של מרכז קהילתי “מפגשים”. מדהים!!!
הנבחרת מורכבת משלי בובריצקי, עדן בלכר, נוי גזלה, מאיה דורף, ניקול נחשונוב, אריאל נשיא, פולינה פריקזצ’יקובה, קתרין קונין והמחליפה נטע רוביצ’ק ולמאמנות אנה טרס, לריסה קונין, סבטלנה בלכר ו-ולריה אפרלבה.
הישג נוסף נרשם כאשר שלי בובריצקי, הנציגה של המושבה לאולימפיאדת טוקיו, סיימה ביחד עם עדן בלכר במקום השמיני והמכובד בגמר הדואט הטכני תוך כדי שהן משיגות ציון שיא בתרגיל זה!! שלי סיכמה את האליפות בהתרגשות רבה: “אנחנו שמחות מאוד שהיתה לנו את ההזדמנות לייצג את ישראל בימים לא פשוטים אלו, ואנחנו מחכות בקוצר רוח לתחרות הבאה!”

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן