news08.net/ads.txt

היערכות משטרת ישראל לקראת מבצע ״פני עתיד״

משטרה

משטרת ישראל השלימה את היערכותה לקראת מבצע ׳פני עתיד׳, האירועים לציון 75 שנה לשחרור אושוויץ שיתקיימו בהמשך השבוע במדינת ישראל, בהשתתפות עשרות נשיאים, מלכים וראשי מדינות מרחבי העולם, ושיאם בטקסים שייערכו ביום חמישי (23.01) ביד ושם בירושלים. קרוב ל-11,000 שוטרים, לוחמי מג”ב ומתנדבים יתפרסו במוקדים השונים, החל מיום שלישי הקרוב ועד יום שישי, על מנת לאבטח, לשמור על הסדר הציבורי ולהכווין את התנועה במהלך המבצע.

משטרה

״פני עתיד״ הינו מבצע לאומי מורכב ומשולב, אשר יתוכלל עיר ירושלים ומחוצה לה. מומלץ לציבור להתעדכן באמצעות כלי התקשורת, ערוצי הניו מדיה של המשטרה ואפליקציות הניווט. כמו כן ניתן להתעדכן בכל העת באמצעות מוקד המידע הארצי של משטרת ישראל- מוקד 110.

משטרת ישראל תמשיך לפעול לקיומן התקין של האירועים והביקורים של האורחים רמי הדרג בישראל, ותפעל בהיבטי פיקוד ושליטה, אבטחה, שמירה על הסדר הציבורי והכוונת התנועה, תוך צמצום הפגיעה בשגרת החיים של הציבור ככל שניתן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן