news08.net/ads.txt

הישגים לשחקני פטאנק לוד בתחרות יורו-פטאנק בצרפת

שחקני מועדון פטאנק לוד משתתפים בימים אלה בתחרות יורו-פטאנק היוקרתית הנערכת בעיר ניס שבצרפת. בתחרות נוספת שנערכה קודם באי קורסיקה זכו ילדי המועדון במקום ה 3 והמכובד. את המשלחת מלווים מאמן הקבוצה יואב דרור ומנהל אגף הספורט בעיריית לוד, מאיר אליהו. המשלחת מישראל עוררה עניין רב בקרב המקומיים ואף זכו לתמונה משותפת עם אלוף העולם הצרפתי דילן רושר , אשר שמח להצטלם עם הילדים ואף לחתום על חולצתם.

שחקני מועדון פטאנק לוד אף זכו לכתבה מפרגנת במדורי הספורט של עיתוני צרפת. יואב דרור תושב שכונת גני אביב, אשר מאמן ומלווה את הקבוצה, הנו שחקן פעיל בהתאחדות מועדוני הפטאנק בישראל, והרוח החיה מאחורי הקמת מועדון הפטאנק בלוד, במטרה ליצור מסגרת חברתית, ספורטיבית וחינוכית לילדי השכונה.

ספורט הפטאנק מקורו בצרפת.  מדובר במשחק משפחתי, חברתי וספורטיבי. מדינות רבות באירופה פועלות יחד עם ישראל להכיר בענף זה המאגד מיליונים ממש ברחבי העולם על מנת לכלול את הפטאנק כחלק מענפי הספורט האולימפיים.

אין ספק כי המדובר במועדון לודאי אשר השתלב בהצלחה רבה בענף הפטאנק בישראל, הרבה הודות לתמיכתו ועידודו של ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, בשיתוף אגף הספורט בעיריית לוד בראשותו של מאיר אליהו, מחזיק תיק הספורט אריה לוי, ומנכ”ל העיריה אהרון אטיאס, אשר רואים חשיבות בקידום ענף הספורט המיוחד ומעודדים את הנוגעים בדבר בשכונה, פעילים, מחנכים, הורים וילדים בשכונת גני אביב. העירייה הקימה מתחם פטאנק בגני אביב ומזמינה את הציבור להשתמש במגרשים ללא תשלום .

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן