הישגים מהחלל: נבחרת בית ספר אקולוגי מיבנה העפילה לגמר אולימפיאדת החלל הארצית

לשלב הגמר האזורי בתחרות אולימפיאדת החלל הארצית של משרד החינוך בשיתוף סוכנות החלל הישראלית העפילו שלוש נבחרות חלל מבתי חינוך ביבנה- בית חינוך מרחבים, בית הספר האקולוגי ובית הספר פרדס צפוני

יבנה על מפת החלל: שלוש נבחרות חלל מבתי חינוך ביבנה- בית חינוך מרחבים, בית הספר האקולוגי ובית הספר פרדס צפוני העפילו לשלב הגמר האזורי בתחרות אולימפיאדת החלל הארצית של משרד החינוך בשיתוף סוכנות החלל הישראלית.

בפארק קרסו למדע בעיר באר שבע התקיימה אתמול (יום רביעי) תחרות הגמר בה נדרשו הנבחרות להציג פוסטר ודגם של תכנון התיישבות חדשה על אחד מגרמי השמים במערכת השמש.

נבחרת בית הספר האקולוגי בניהולה של שוש גופשטיין זכתה בתחרות והעפילה לשלב הגמר הארצי שיתקיים ב-10 ביוני בעיר רמת גן. התלמידים והצוותים משלושת בתי החינוך ביבנה הפגינו רוח ספורטיבית ופרגון יוצאים מן הכלל, עודדו את חבריהם מהעיר וזכו לתשבוחות מהשופטים.

ראש העיר, רועי גבאי, ברך את בתי הספר, המנהלות, צוותי החינוך וכמובן התלמידות והתלמידים:

“אנו גאים בהישגים ובעיקר ברוח היבנאית שבאה לידי ביטוי בתמיכה, בפרגון ובעידוד הנבחרות היבנאיות. יישר כח לנבחרת בית חינוך מרחבים שהגיעה למקום הרביעי וזכו בתואר חביבי חבר השופטים, לנבחרת בית הספר פרדס צפוני על הגעה לעשירייה הראשונה במחוז וכמובן לנבחרת בית הספר האקולוגי שהעפילה לגמר הארצי ואנו מאחלים להם הצלחה גדולה. מדובר בהישג המבטא את ההשקעה בלימודים ואת המסירות של צוותי החינוך שלנו, כולם יחד מהווים גאווה גדולה לעיר”.

מנהלת ביה”ס האקולוגי, שוש גופשטיין:

“אני גאה בנבחרת האסטרונומיה של בית הספר האקולוגי בהובלתה של רכזת המדעים, שרית בוברובסקי, הנבחרת כללה תלמידים מכיתות ד’-ו’ שהפגינו ידע נרחב בנושא החלל, יכולות מרשימות מאוד בעבודת צוות איכותית ומקצועית.

השופטים התרשמו מאוד מהתלמידים ומהדגם המיוחד שנבנה על ידי התלמידים “ההביטאט” (מושבה) שהוצג בתחרות על הכוכב קרס.

תודתי לעיריית יבנה על הסיוע בשינוע הדגם לתערוכה, לחברותיי היקרות, תמר וטליה על שיתוף הפעולה היוצא מן הכלל של שלוש הנבחרות אשר בא לידי ביטוי בפרגון, עידוד ואף בנסיעה משותפת לתחרות. אני בטוחה שהתלמידים יצאו נשכרים מהשתתפותם בתחרות וגאה בקהילת בית הספר האקולוגי שתייצג את יבנה בכבוד בגמר הארצי”.

טליה מי-רז בולליס, מנהלת בית חינוך מרחבים:

“חברי הנבחרות עבדו בשיתוף פעולה ובעבודת צוות, למדו למידה עצמית וקיימו שיתופי פעולה עם גורמים בקהילה. הובלנו את התלמידים לעידוד ופרגון משותף של כל נבחרות העיר וכך העלנו את יבנה על מפת החלל”.

מנהלת ביה”ס פרדס צפוני, תמר סטון:

“אין דבר נפלא יותר מלראות את הברק בעיניי התלמידים שחוקרים, לומדים ומגלים עולמות חדשים. ההישג החשוב ביותר הוא שכל בתי הספר מיבנה עודדו ופרגנו כיחידה אחת מלוכדת. פרגון והערכה מיוחדת להורים משלושת בתי החינוך שהגיעו במיוחד, סייעו, פרגנו והשקיעו. זוהי מעורבות הורים מעצימה”.

 

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן