news08.net/ads.txt

הישגים מצויינים לתלמידי ‘אהל שלום’ מגדרה בתחרות הכותבים הצעירים של המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך

תחרות הכותבים הצעירים: הישגים מצוינים לתלמידי ‘אוהל שלום’ מגדרה – תמר גטנט, שכתבה את הסיפור ‘התלמידה החדשה’, זכתה במקום הראשון בתחרות לכיתות ד’, לאחר שהסיפור שכתבה נבחר על ידי השופטים מתוך מאות סיפורים. בנוסף, זכתה מלכה וורקו, שכתבה את הסיפור ‘פס אבוד’ בציון לשבח לכיתות ו’.

תחרות הכותבים הצעירים של המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך מיועדת לתלמידים מכיתות ג’-ו’ ומתקיימת מדי שנה. בשלב הראשון כותבים אלפי ילדים מרחבי הארץ סיפור קצר פרי דמיונם, כחלק מהתכנית הייחודית לכישורי שפה שמפעיל המרכז בבתי הספר. הסיפורים נבדקים על ידי צוות מקצועי של בית הספר והילדים שסיפוריהם הגיעו למקומות הראשונים בתחרויות הבית ספריות התמודדו בשלב הגמר. באירוע מרשים שהתקיים במרכז דוהל בתל אביב בהנחיית כוכב הילדים טל מוסרי, בהשתתפות מאות כותבים צעירים, ראשי המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך, שותפים ואנשי חינוך מובילים הוענקו על הבמה תעודות לזוכים. באירוע הוענק פרס חיים לסופר והסאטיריקן אפרים סידון.

דן פוטרמן מנכ”ל המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך:  “תחרות הכותבים הינה אחת מנקודות השיא במסגרת התכנית לכישורי שפה שאנו מפעילים בבתי הספר, והיא מאפשרת לילדים למצות את מלוא הפוטנציאל הטמון בהם, ולהגיע לרמה של כתיבת סיפורים מרגשים. אני מברך את התלמידים שזכו במקומות הראשונים, תוצר של התהליך שאנחנו עוברים יחד עם בתי ספר והצוות החינוכי, המהווה הוכחה שפיתוח מצוינות חינוכית והשקעה בכישורי שפה מחזקים גם את הביטחון של התלמידים וגם את היכולת שלהם להצליח ולהצטיין.”

המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך מפעיל תכנית לפיתוח כישורי שפה ולמצוינות בחינוך בעשרות בתי ספר ברחבי הארץ, ובמסגרתה משתנה כל שיטת ההוראה בכיתות וניתן דגש מיוחד על יחס אישי לכל תלמיד וחיזוק לכישורי השפה (קריאה, כתיבה ודיבור) ככלי לשיפור ההישגים בכל מקצועות הלימוד, ויחד עם הצוות החינוכי בבית הספר מגיעים התלמידים להישגים משמעותיים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן