הישג היסטורי לתיכון בן צבי בקריית אונו

“גאווה ענקית! קריית אונו היא סמל למצויינות לא רק בהישגים לימודיים ובנתוני גיוס וקצונה, אלא גם בספורט!”

תיכון בן צבי: אלופי ישראל בכדוריד לבתי ספר תיכוניים

איזו התרגשות וכמה מתח התפרק ברגע בו קפטן נבחרת הכדוריד של תיכון בן צבי קריית אונו, טל אקשטיין, הניף את גביע אליפות ישראל לבתי ספר תיכוניים.

בתום משחק הרואי ומלא תהפוכות מול נבחרת תיכון קציר חולון, זוכה לראשונה בתולדותיה נבחרת התיכון המקומית באליפות המתוקה כל כך.

המשחק, שהיה מותח ודרמטי, הסתיים בתוצאה 31-31, ולאחר מכן  ניגשו הקבוצות לחמש זריקות ההכרעה. גם כאן התקיים קרב צמוד ומותח והצלה ענקית של השוער רועי יוסף קובעת  5: 4 לתיכון בן צבי, שזוכה בתואר האליפות היוקרתי.

ציקי דורנפלד מאמן הקבוצה אמר בסיום: “אני כל כך מאושר זה הישג היסטורי לתיכון, במצב הקיים לא היה ברור שכלל יתקיים טורניר  וכל הכבוד למארגנים. אני מודה ללוחמים שלי, הם נתנו את הכל על המגרש. רוב השחקנים שלנו בכיתה י”א, כך שאנחנו נרצה לשמור על התואר איתם.”

טל אקשטיין שנבחר למצטיין במשחק לאחר שכבש 12 שערים התרגש מאד בסיום: “אני כל כך גאה בכל הקבוצה. חצי דקה לסיום קיבלתי כרטיס אדום אבל ידעתי שהחברים שלי ינצחו את זה.”

ראש העיר קריית אונו ישראל גל וממלא מקומו ומחזיק תיק החינוך רון מלכה הגיעו גם הם לעודד ולתמוך ושמחו ביחד עם שחקני הנבחרת בסיום.

ישראל גל, ראש העיר קריית אונו: “כל הכבוד לצוות המאמנים והשחקנים ולהנהלת התיכון התומכת. עשינו היסטוריה! בפעם האחרונה שנבחרת תיכון בן צבי שיחקה בגמר ליגת התיכונים, היתה כשעמית בני שיחק בנבחרת. תיכון בן צבי מספר 1 בחינוך ומספר 1 בספורט.”

רון מלכה, מ”מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך: “גאווה ענקית! קריית אונו היא סמל למצויינות לא רק בהישגים לימודיים ובנתוני גיוס וקצונה, אלא גם בספורט! ברכות לאלופים שלנו. יש לנו נבחרות מעולות בכל ענפי הכדור ואנחנו רואים חשיבות אדירה בענפי הספורט ובכלל בחינוך הגופני. מכאן ההשקעה העירונית האדירה גם במתקנים ראויים באולמות הספורט וגם במגרשים המקורים בכל בתי הספר בעיר.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תיכון בן צבי קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עמוס
עמוס
2 months ago

הישג נאה. מה זה כדוריד ? איך משחקים אותו ?

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עמוס
עמוס
2 months ago

הישג נאה. מה זה כדוריד ? איך משחקים אותו ?

דילוג לתוכן