news08.net/ads.txt

הישג לוידל: “עמל אלון” זכה בפרס של מחוז מרכז במשרד החינוך

בית-הספר הרב-תחומי “עמל אלון” רמלה, בניהולו של ברק פרידמן, זכה בפרס של מחוז מרכז במשרד החינוך לשנת הלימודים תשפ”ב, ואף מועמד לפרס החינוך הארצי.

ועדת הפרס שביקרה בבית-הספר התרשמה מאוד מהעשייה החינוכית המגוונת לקידום תהליכי הוראה-למידה ובכלל מהאקלים הבית-ספרי, מחזון בית-הספר, וממסירות הצוות החינוכי. הפרס נקבע על-פי שבעה קריטריונים: הוראה-למידה-הערכה, הכלה והשתלבות תלמידים, למידה חברתית רגשית ואקלים מיטבי, פיתוח זהות ישראלית בתוך מרחב החיים המשותף במדינת ישראל, מעורבות חברתית קהילתית, קידום שותפות חינוכית עם ההורים והקהילה, וחיזוק וקידום הצוות החינוכי.

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל: “מדובר בהוקרה ובהכרה לתהליך המצוין שהעיר עוברת בתחום החינוך, לאור התכנית האסטרטגית שיזמנו. בשנים האחרונות העירייה בהובלתי השקיעה יותר בחינוך, הן באנשי ההוראה והן בתלמידים עצמם, והתוצאות ניכרות בשטח עם עלייה באחוזי מסיימי הבגרות, ובלימודי 5 יחידות מתמטיקה ואנגלית. נמשיך להזניק את החינוך קדימה”.

ברק פרידמן, מנהל בית הספר, התייחס לזכייה: “אני נרגש מזכיית בית-ספרנו בפרס החינוך המחוזי של משרד החינוך. התברכנו בצוות חינוכי מדהים, החותר למצוינות, ופועל ללא לאות לטובת התלמידים. זוהי גאווה גדולה, והמעמד הוא מאוד מרגש. כולם מאוד שמחו לקבל את הבשורה. זו הפעם השנייה שאנחנו זוכים בפרס חינוך מחוזי, והפעם אנחנו גם מקווים לזכות בארצי. חינוך הוא הדבר הקשה בעולם, אך גם היפה בעולם”.

עו”ד רוית דום עיני, מנכ”לית רשת הרב-תחומי עמל, אמרה: “אני מאוד שמחה וגאה על זכיית בית-הספר הרב-תחומי עמל אלון רמלה בפרס החינוך המחוזי של משרד החינוך ועל מועמדותו לזכייה בפרס החינוך הארצי. מנהל בית-הספר ברק פרידמן, הצוות החינוכי, והעובדים המקצועיים אכן ראויים למלוא ההוקרה וההערכה על העשייה החינוכית והערכית המדהימה, בסיוע הצוות המקצועי של רשת עמל ועיריית רמלה. ההישג המרשים הוא אות כבוד למנהל בית-הספר, לצוות ההוראה ולעובדים המסורים, לרשת הרב תחומי עמל; לעיר רמלה, בראשות מיכאל וידל, ומנהלת אגף החינוך היקרה נועה בן יוסף; ולמשרד החינוך. יחד עם העירייה ומשרד החינוך, נמשיך להוביל את החינוך ברמלה לשיאים חדשים של הצלחות והישגים פורצי-דרך”.

מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך הגב’ ורדה אופיר: “אני מברכת את מנהלי מוסדות החינוך הזוכים, את מפקחי המחוז שמלווים אותם ואת הרשויות המקומיות. צוותי החינוך פועלים בשליחות ומסירות, במיוחד בתקופה זו, ומעניקים יותר מתמיד חוסן לחברה בישראל. מנהלי בתי הספר והגננות שזכו בפרס המחוזי הראו הצטיינות יתרה, ואנו מוקירים אותם על כך כעת. אני מודה לחברי ועדת הפרס המחוזית על עבודתם המקצועית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן