news08.net/ads.txt

הישג לנבחרת הדיבייט של אורט ע”ש יצחק רבין בגן יבנה: פלג בן ישי זכה בתואר ‘הנואם הכי טוב’

שישה תלמידים, נציגים של בית הספר אורט ע”ש יצחק רבין, יצאו לתחרות דיבייט, מטעם מרכז ארצי כהן-אידוב לשיג ושיח, כאשר בניגוד לשנים הקודמות הפעם התקיימה התחרות בזום. ראשית התקיימה תחרות בין שלושה בתי ספר, הקבוצה מגן יבנה השתתפה בשני מקצים, כאשר הם מייצגים עמדות שונות – פעם בקואליציה ופעם באופוזיציה כשהנושאים לתחרות היו “הבית הזה אוסר על משחקי וידאו אלימים”, “כל ההורים חייבים להוציא רישיון כדי להיות הורה” ומטרת המתחרים לשכנע את הצד השני בטיעוניהם.

בקטגוריה “הנאום הכי טוב” זכה תלמיד בית הספר, פלג בן ישי. פלג השקיע רבות בנאום, הביא הסברים מעמיקים ומפורטים שהרשימו את השופטים שהעניקו לו תעודת הוקרה. לדברי המורה לאנגלית המלווה את התלמידים בפרויקט, אילנה ויניצקי, “ההשתתפות בתחרות הייתה לכולנו חוויה חזקה, מאתגרת ומהנה, המשחק גרם להרגשה חיובית ומעודדת להמשיך ולהשתפר בדיבייט, ולתחושה של משמעות וחשיבות של הפרויקט בהתפתחותם של מנהיגי דור העתיד”.

מועדון הדיבייט של אורט ע”ש יצחק רבין מהווה חלק מתוכנית העשרה בלימודי אנגלית מזה מספר שנים. אחת לשבוע קבוצה של שלושה עשר תלמידים מכיתה ט’6, כיתת “מופת שפות”, לומדת בתוכנית דיבייט עם מורה לאנגלית, אילנה ויניצקי. התלמידים לומדים את יסודות הדיבייט, ומשתתפים בסימולציות בנושאים שונים. לקראת התחרות השנתית עברה הכיתה אימונים שבועיים,  מתחילת שנת הלימודים ואף בלמידה מרחוק.

מנהלת בית הספר מרי שפונט: “נבחרת הדיבייט בהובלת המורה אילנה ויניצקי עושה חייל ומדגימה כי למידה משמעותית וחווייתית היא בעלת השפעה על התלמידים והצוות. אנו שוקדים בבית הספר לאפשר לתלמידנו לטפח את החזקות שלהם ואת היצירתיות שלהם, דרך הפדגוגיה , של הוראה חלופית מלווה בפרזנטציה. הדיבייט מאפשר לתלמידים לשפר את יכולת הרטוריקה ואת מיומנויות הקשב והפרזנטציה ,כל תלמיד מוכיח את יכולת המנהיגות האישית שבו. אני מאחלת הצלחות נוספות לנבחרת בתחרויות הבאות”.
.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן