נבחרת הריצה של בית ספר "בן גוריון" ברמלה זכתה בהישג מרשים בתחרות "ריצת שדה" המחוזית שהתקיימה בראשון לציון. בתחרות לקחו חלק תלמידים מבתי הספר היסודיים במחוז מרכז. ראש העיר,מיכאל וידל, ברך על ההישג המביא כבוד לתלמידים לבית הספר ולמערכת החינוך העירונית. יצוין, כי חברי הנבחרת, ארבעה בנים וארבע בנות התקבלו לנבחרת לאחר מיון קפדני.

בתום חודשיים של אימונים מפרכים הגיע רגע האמת והתלמידים התייצבו על "קו הזינוק" באצטדיון האתלטיקה העירוני של ראשל"צ. בנות בית הספר "קטפו" את המקום הראשון, השני והחמישי ולפיכך זכו במקום הראשון הקבוצתי.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









