הישג מרשים לשחמטאי בן ה-14, יאיר פרחוב: דרגת אמן בתחרות בינלאומית לאחר חמישה ניצחונות על שחמטאים בכירים

פרחוב

מהכדורגל אולי לא תגיע הישועה לעיר – מהשחמט נראה שכן: השחמטאי הצעיר, יאיר פרחוב מרחובות פורח והגיע להישגים מרשימים בתחרות הבינלאומית שהתקיימה לאחרונה בפתח תקווה לרבות ציון דרגת אמן בינלאומי לאחר שסיים את מאבקיו במאזן של חמישה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפסד בודד. את ההצלחה של פרחוב חולק מאמנו הקבוע, האמן הבינלאומי אלכסנדר מיכלבסקי.

פרחוב בן ה14 משתתף בבית הספר לשחמט במסגרת מחלקת הקליטה של עיריית רחובות. הוא הגיע לתחרות הבינלאומית כשחמטאי הצעיר ביותר בה ולמרות זאת הציג שחמט מעולה וזכה להיות אחד ממנצחי התחרות המובילים לאחר שניצח שחקנים חזקים ובעלי דרגות שחמטאיות בכירות ממנו בהרבה.

המאמן אלכס פרדקין שיתף כי “פרחוב החל את דרכו בבית הספר לשחמט לפני כ6 שנים ומהר מאוד התקדם להיות אחד משחקני השחמט החזקים בארץ. הוא זכה פעמים רבות באליפויות ישראל בגילאי 10-14, ולאחרונה לקח חלק משמעותי, יחד עם דוד ומתן גורודצקי ואלכס זלטין, בזכייה של בית הספר העירוני לשחמט ברחובות בליגה העילית לנוער עד גיל 18 והביא כבוד רב לעיר רחובות. פרחוב נחשב כיום לאחד מהשחמטאים הטובים בעולם עד גיל 16”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן