news08.net/ads.txt

הישג נוסף לוועד העובדים של עיריית רחובות: הקצאת נסיעות לעובדי דור ב’ בכ-600,000 שקלים

רחמיםמלול-נואם רמי מילברג

 

לקראת שנת הלימודים החדשה, רושם יו”ר ועד העובדים של עיריית רחובות, הישג נוסף: 200 עובדים דור ב’, בהם עובדות החינוך המיוחד, יקבלו הקצאת נסיעות בשווי 500 ק”מ ובסך כולל הנאמד בכ-600,000 שקלים.

להטבה הזו, אשר תינתן לעובדים דור ב’, התחייבו ראש העיר, רחמים מלול והמנכ”ל דורון מילברג על פי הסיכום של הועד עם עיריית רחובות, שנקבע במרץ האחרון – והם כאמור לעיל עומדים גם בו, אך לא רק בו. כזכור, בסוף השבוע פורסם כאן, ב”רחובות היום” כי בחודש הבא יווסף קו פינוי אשפה, אחד הסעיפים החשובים עליהם התעקש יו”ר ועד העובדים ומנהל אגף השכונות, רמי מדהלה, במסגרת המשא ומתן שניהל מול עיריית רחובות.

עומדים בהתחייבויותיהם כלפי הציבור שם למעלה. קברניטי עיריית רחובות.

כזכור, במסגרת עיצומים שהפעיל מכורח כוחו הגדול כיו”ר הועד ובגיבוי ההסתדרות, טען מדהלה למצוקת כוח האדם במחלקת התברואה המעיב על השירות הניתן לתושבים. בטענותיו ציין כי היקפי העבודה בפועל עולים על האמור לעיל וכי נדרשת תוספת כוח אדם נוכח הגידול במרחב האורבני של העיר רחובות, בהיקף של 2.7 קווים. על פי הסיכום הפריסה החלה בקו אחד ביום חתימת ההסכם, תוספת קו נוסף בספטמבר 2017, קרי החל כבר מהשבוע הבא.

רמי מדהלה: “עכשיו אנו מיישמים הלכה למעשה את כל מה שהבטחתי עם הועד ובגללו נכנסנו לסכסוך העבודה האחרון. אני מבטיח שנמשיך לעשות למען העובדים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן