news08.net/ads.txt

הישג נוסף לרחובות: קרית החינוך דה שליט זכתה בפרס החינוך הארצי

אפרת צוקרמן, ראש מינהל חינוך בעיריית רחובות: ״אני מברכת את מנהל ביה”ס אבי קיש והצוות החינוכי בקריית החינוך דה שליט לרגל זכייתם בפרס חינוך ארצי. זהו פרס יוקרתי המעיד על התהליכים החברתיים, הרגשיים והפדגוגיים פורצי הדרך המתרחשים בבית הספר״

קרית החינוך דה שליט מובילה את רשימת 12 מוסדות החינוך המצטיינים לשנת תשפ”ג, וההכרזה על הפרס הארצי מגיעה מספר חודשים לאחר הזכיה בפרס החינוך המחוזי.

קרית החינוך ע״ש עמוס דה שליט הוקמה בשנת 1939 ומנוהלת על ידי אבי קיש מזה 11 שנים.

קריית החינוך ע״ש עמוס דה שליט חוגגת בימים אלה 80 מחזורים התיכון – והייתה בית הספר הראשון במושבה רחובות.

קריית החינוך כוללת שתי חטיבות ביניים בניהולן של אביבה חדד וקרן יעקב וחט”ע בניהול רונית בן זאב. למרות גודלו, המדיניות בבית הספר היא לראות כל אחת ואחד מהתלמידים, לשלב את כולם בחברת התלמידים, להיות ראשון בין שווים.

בבית הספר תוכניות לימוד חדשניות כמו זכרון מתחדש להנצחת זכרון השואה, צועדים ביחד עם קשישי רחובות של מגמת חינוך גופני, רדיו קהילתי קול השפלה, כיתת ותיקים ועוד .

בנבחרות ישראל למדעים ולמתמטיקה תלמידי דה שליט ילדי רחובות מהוים שליש מהנבחרות! קרית החינוך ייחודית בכך שהיא משמרת את המורשת יחד עם עיסוק מתמיד בחדשנות והובלה בתחומי הסייבר והמחשבים.

פיתוח המצויינות בכל התחומים חשובה מאוד לבית הספר – מספורט ומדעים ועד דיפלומטיה, מנהיגות חברתית וחינוך מיוחד עם 11 כיתות לחינוך מיוחד.

תלמידות ותלמידי בית הספר זוכים בפרסים ובהישגים רבים הן במסגרת אישית והן במסגרת בית ספרית כגון אוליפיאדת הפיזיקה, אולימפיאדת המתמטיקה וגם בתחומי הספורט.

לדברי אפרת צוקרמן, ראש מינהל חינוך בעיריית רחובות: ״אני מברכת את מנהל ביה”ס אבי קיש והצוות החינוכי בקריית החינוך דה שליט לרגל זכייתם בפרס חינוך ארצי. זהו פרס יוקרתי המעיד על התהליכים החברתיים, הרגשיים והפדגוגיים פורצי הדרך המתרחשים בבית הספר״.

מנהל קרית החינוך, אבי קיש: ״יש לנו חזון שמתחיל בכך שאנחנו רוצים לגדל בוגרים עם שורשים נטועים עמוק באדמת ישראל ורחובות וכנפיים כדי לעוף וליישם את החלומות של העתיד. עיריית רחובות ומנהל החינוך, משרד החינוך מחוז מרכז, הנהגת ההורים ביחד עם צוות ביהס פועלים כל הזמן להעמיק את החינוך הערכי להביא עוד ועוד חדשנות ולרענן את חווית הלמידה של התלמידים. תודה לקברניטי החינוך בעיר רחובות, לאפרת צוקרמן האחת והיחידה. תודה למנהלת מחוז מרכז ורדה אופיר ולמפקחת העיר ריבי גבע. אנחנו גאים על הזכות לייצג את רחובות ולהוביל את מערכת החינוך”.

טקס הענקת פרס החינוך הארצי לשנת תשפ”ג, במסגרתו יעניק שר החינוך, מר יואב קיש, את הפרסים ותעודות הוקרה לרשויות, למועצות, למנהלות למנהלים, לבתי הספר ולגני הילדים הזוכים, ייערך ביום שלישי ה-13 ביוני 2023.

ראש העיר רחמים מלול:
״קרית החינוך דה שליט היא בית ספר פורץ דרך . הזכיה של קרית החינוך דה שליט בפרס חינוך ארצי היא תוצאה של השקעה רבת שנים במשאבים, בתשתיות ובצוות החינוכי. מערכת החינוך העירונית היא הטובה בישראל – גם באופן כללי, וגם כפי שראינו היום, בכל אחד מבתי הספר שלה. קרית החינוך דה שליט היא מקור של גאווה לעיר עם תלמידות ותלמידים שמצטיינים בכל תחום שבו יבחרו, ועם צוות חינוכי מסור ומוכשר. אני מברך את הצוות, ההורים וכמובן התלמידים על הזכיה הגדולה, ומודה לכל מי שעוסקים במלאכת החינוך באופן יומיומי, בעירייה ובקרית החינוך דה שליט״.

זהר בלום, מועמד לראשות עיר, מ״מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: ״הפרס הוא עוד אבן דרך במהפכת החינוך שאני מוביל בעשור האחרון בעיר,. אני גאה בידידי, מר אבי קיש, מנהל קריית החינוך דה שליט, על ניהולו של פרויקט דגל זה ומוקיר את צוותי ההוראה והמערך הניהולי על העשייה המבורכת. עלו והצליחו!״.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן