הישג ספורטיבי באליפות העולם לרם זרדאב מלוד

בעיר ריגה שבלטביה אליפות העולם בסטריט וורקאאוט בפריסטייל. תושב לוד, רם זרדאב, הגיע למקום התשיעי בעולם במשקל בינוני >> כבוד!

בעיר ריגה שבלטביה אליפות העולם בסטריט וורקאאוט בפריסטייל. תושב לוד, רם זרדאב, הגיע למקום התשיעי בעולם במשקל בינוני.

נציגי ישראל: תומר טל, דניאל טל, עמית לוי, רם זארדב, יאיר דרורי, עילאי בר ועומרי פיאלה, התמודדו מול המתחרים החזקים בעולם, והגיעו לתוצאות מרשימות ביותר. לדברי רם, “סטריט וורקאאוט קליסטניקס הנו ספורט שהתחיל ברחוב בימים שלא היו חדרי כושר. הוא התפתח והפך לענף ספורט, שמורכב מתרגילי אקרובטיקה מרהיבים ותרגילי כוח על אנושיים, שאפשר לעשות בכל מקום, אפילו במתקני כושר ליד הבית. בישראל יש ספורטאים ברמה בין לאומית, אבל נכון להיום, המדינה לא מכירה בספורט כספורט רשמי. אי לכך, הספורטאים צריכים לממן לעצמם את כל התחרויות בארץ ובחו”ל”.

רם חייל משוחרר בן 21, מתאמן מגיל 15, וכבר מההתחלה ידע שזה הולך להיות הספורט בו יעסוק בחייו. רם פתח קבוצת מתאמנים, אשר מונה כ-70 ספורטאים מלוד, שמתאמנים באופן יום יומי בפארקים. רם מספר, שבעצם כך שהנערים משקיעים את זמנם הפנוי באימונים, הם מתחזקים מנטלית ובונים משמעת עצמית, שתעזור להם בהמשך החיים, אם זה בשירות הצבאי, ואם באזרחות. כיום הוא מאמן קליסטניקס בעיר וממשיך להתחרות בארץ ובעולם. הוא שם לעצמו למטרה, לגרום לכך שהסטריט וורקאאוט קליסטניקס יהפוך לספורט רשמי בישראל. המטרה השנייה שלו היא, להביא את גביע של אלוף העולם בסטריט וורקאאוט קליסטניקס ללוד. נאחל לו בהצלחה!

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ליעם בן ישעיהו
ליעם בן ישעיהו
8 months ago

אלוף שלנו❤️

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ליעם בן ישעיהו
ליעם בן ישעיהו
8 months ago

אלוף שלנו❤️

דילוג לתוכן