news08.net/ads.txt

הישראלים מסתערים על אילת; מנכ”ל מג’יק פאלאס: “לא נותר חדר אחד פנוי”

בזמן מבצע שומר החומות עשרות אלפי ישראלים חששו מירי הרקטות ומפרעות בכבישים וביטלו את החופשה שלהם. כעת מדווחים בעלי העסקים בעיר הדרומית כי התפוסה חזרה להיות מלאה: “אין ממה לחשוש יותר, אילת עיר תיירותית והעיר ברוך ה’ פורחת”.

קרדיט: באדיבות רשת מלונות פתאל

אחרי סיום מבצע שומר החומות, הישראלים מסתערים בחזרה על אילת, ובמלונות ובמרכזי הקניות מדווחים על תפוסה מלאה.

לפני שבוע בדיוק, בעיצומו של המבצע הצבאי, כ-70 אלף נופשים היו אמורים להגיע לאילת ולבלות בה את סוף השבוע וחג השבועות, מה שהוגדר כתפוסה מלאה. בתי המלון ובתי ההארחה נערכו בהתאם, אבל ירי הרקטות של חמאס לעבר ישראל, המהומות בערים המעורבות בין ערבים ויהודים, האלימות בצמתים כולל השלכת בקבוקי תבערה ויידוי אבנים לעבר כלי רכב, השאירו בבית לא מעט נופשים שביטלו את החופשה באילת. רק כ-65 אחוזים מן הנופשים הגיעו לעיר והנזק שנגרם לבעלי העסקים והמלונות נאמד בעשרות מיליוני שקלים.

ביום חמישי בבוקר כאשר התחילו הדיבורים על הפסקת אש בין ישראל לחמאס, שיירות של כלי רכב עשו את דרכן לאילת. ישראלים רבים הציפו את בתי המלון ומרכזי ההזמנות והעיר הזכירה את ימיה היפים. האטרקציות, מרכזי הקניות והמסעדות היו מלאים עד אפס אדם. לא ניתן היה להשיג חדר פנוי בבתי מלון בדירות ההארחה והצימרים.

“בעקבות המבצעים שעשינו ברשת פתאל לתושבי הדרום ועוטף עזה, המלונות שלנו היו מלאים לגמרי”, ציין שי ז’ורנו, מנכ”ל מלון מג’יק פאלאס, “עד עכשיו התפוסה במלונות גבוהה ולא נותר חדר אחד פנוי”. עוד סיפר: “אין ממה לחשוש יותר, אילת עיר תיירותית והעיר ברוך ה’ פורחת. אנשים מסתובבים בטיילת ובקניונים. גם העסקים פועלים והמלונות ממשיכות לפעול לפי התו הירוק. מזג האוויר מצוין”.

זיו, נהג מונית באילת: תנועה ערה של אנשים. רואים את זה בטיילת ובמרכזי הקניות. אתה לא מרגיש בכלל שהעיר נפגעה במהלך התקופה האחרונה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן