news08.net/ads.txt

הכדורגלן אוסקר גלוך הגיע לישראל וישתתף בלווית חברו הטוב אופק טרי ז”ל

קשר זלצבורג ביקש אישור מיוחד מהנהלת הקבוצה – ונחת בישראל. גלוך נפרד מחברו סמל אפיק טרי: לא מאמין שאתה לא פה

הכדורגלן הישראלי, אוסקר גלוך המשחק בעמדת קשר התקפי וקיצוני ברד בול זלצבורג מהבונדסליגה האוסטרית ובנבחרת ישראל נחת במהלך הלילה בישראל וישתתף בלויית חברו הטוב סמל אופק טרי, שנהרג במהלך השבת בקרב בעזה.

גלוך וטרי ז”ל, גדלו ביחד ברחובות. בעוד גלוך פיתח קריירה בינלאומית, טרי השתייך לאחת מהיחידות המובחרות בצה”ל.

כאמור גלוך קיבל אישור מקבוצתו האוסטרית רד בול זלצבורג להגיע לישראל כדי להשתתף בלוויה של חברו הטוב. קשר נבחרת ישראל העלה תמונה לרשתות החברתיות יחד עם אפיק טרי ז”ל וכתב: “אחי היקר, לא מאמין שאתה כבר לא פה”.

אופיר גהלי דודו של אפיק ז”ל כתב: ת.נ.צ.ב.ה אחיין שלי דם שלי .לב של המשפחה ..נפלת על קדושת ארץ הקודש לחמת בגבורה זכית לשמור שבת קודש .הלכת לעולם האמת זך וטהור. אנחנו כל המשפחה המורחבת והגדולה בוכים על לכתך… אלוקים הגדול ישמור אותך תחת כסא הכבוד שלו… אפיק טרי (גהלי), אוהבים אותך.

אפיק ז״ל היה לוחם בגדוד 450 (הכשרת מפקדי כיתות) של חטיבת ביסל״ח, שירת כלוחם בגדוד ׳נחשון׳ (90), חטיבת כפיר. אפיק ז״ל היה בוגר קרית החינוך אורט. הוא למד במסלול מופת בחטיבת הביניים וסיים בהצטיינות את התיכון. בבית הספר סיפרו כי אפיק היה בחור בוגר ואחראי, אהוב על חבריו, שקט, צנוע, נער ערכי ומלא שמחת חיים.

לוויתו תתקיים ביום ראשון 3.3.24 בשעה 15:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין הצבאי ברחובות קודם לכן, שיירת תושבי השכונה בה התגורר – ברחובות החדשה, תעמוד לכבודו החל מהשעה 14:00 עם דגלי ישראל לאורך מקס שיין 14, בית הוריו, ותלווה אותו בדרכו האחרונה.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: רשתות, לפי סעי 27 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן