news08.net/ads.txt

הכדורגלן הזה פרש מנבחרת ישראל

הכדורגלן עומר אצילי הודיע על פרישה מנבחרת ישראל – באינסטגרם.

מאז שאני ילד תמיד הייתה לי שאיפה להיות שחקן בנבחרת ישראל. הגאווה והכבוד לייצג את המדינה שלנו, ללבוש מדים בצבעי הדגל ולשמוע את ההמנון לפני משחק, זה משהו שפשוט אי אפשר להסביר במילים – הגאווה והכבוד הכי גדולים שיש.

לצערי העמוק, מאז הזימון האחרון שלי לנבחרת קיימת ביקורת נוקבת ושיח נרחב על הנושא. אני ער לכך, כמובן.

אין יום שאני לא חושב על זה, קורא על זה, מדבר על זה או שכל אדם שני ברחוב מביע את דעתו בנושא (אגב חייב לציין שבמקביל אני מקבל הרבה חום ואהבה ואני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות על כך).

אני רוצה להגיד בצורה ברורה, שוב, את שנאמר כבר כמה וכמה פעמים – אין יום שעובר ובו אני לא מתחרט על מה שקרה. חרטה גדולה ועצומה. זה לא היה צריך לקרות ואני לא עושה לעצמי הנחות, אפילו לא לרגע.
מצד שני, לעיתים השיח הלא פשוט שסופגים אני והקרובים אליי, חסר כל מידתיות.

טעיתי, אך הרצון של אנשים מסוימים לעיתים בצביעות, פשוט לרמוס, לא פשוטה עבורי. נוכח מחול השדים שמתחולל סביבי, הגעתי למסקנה שזה אחד מאותם רגעים בחיים שצריך לקבל החלטות לא פשוטות. אז קיבלתי החלטה קשה והיום אני זז הצידה, השקט למשפחתי, והצלחת נבחרת ישראל אלו היחידים העומדים לנגד עיניי.

כעת, מאפסן בארון את מדי הנבחרת ונותן לכולם את השקט שהם צריכים”.

• צילום: רדאד ג’בארה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן