news08.net/ads.txt

צפו: נועה קירל ויובל המבולבל ניחמו את ילדיו של אורן בן יפתח הי”ד, שנרצח בפיגוע באלעד

הזמרת נועה קירל הגיעה ללוד למפגש מיוחד עם משפחתו של אורן בן יפתח ז”ל שנרצח בפיגוע באלעד לפני כשבוע וחצי. אורן היה בן 35 בלבד במותו. קירל הוזמנה על ידי עמותת “משפחה אחת – OneFamily” – ארגון הסיוע המרכזי למשפחות שכולות ונפגעות טרור שמלווה את המשפחה מאז הפיגוע. הביקור תואם לאחר שבתו של אורן בת ה-10, אדל, ביקשה מהעמותה שתנסה להפגיש ביניהן. קירל פגשה את אשתו ובנותיו של אורן ז”ל ובני משפחה נוספים. היא שמעה מהם על אורן וביקשה לתמוך ולחזק אותם בשעה זו.

המפגש התאפשר בעזרת בת השירות איילת רוקח. ראש העיר עו”ד יאיר רביבו: “כשפנינו לנועה היא לא היססה ואמרה כי היא מסיימת יום צילומים ומגיעה. ואכן, אמרה וקיימה. בזה נמדדים אומנים גדולים. תודה רבה נוערה קירל. בשמחות בעזרת השם.” בנוסף, גם כוכב הילדים הענק יובל המבולבל (יובל שם טוב) הגיע לביקור תמיכה בילדי המשפחה, עם תום השבעה. בני המשפחה הודו בחום רב ליובל ונועה על הביקור שרומם מעט את רוחם של הילדים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן