news08.net/ads.txt

הכינו אופניכם לחורף! סדנת תחזוקת אופניים חינמית לתושבי רחובות

במטרה לעודד את תושבי העיר לזנוח את הרכב הפרטי ולעבור לאופניים, המרכזים לצדק חברתי וקו השומר הצעיר בעיר, מזמינים את תושבי העיר, רוכבים ורוכבות אופניים, לסדנה לימודית חינמית בנושא תחזוקת אופניים; “קוראים לתושבי העיר לוותר על הרכב הפרטי בנסיעות עירוניות”

המרכז לצדק חברתי וקו השומר הצעיר ברחובות, יקיימו ביום ראשון הקרוב (21.11) בין השעות 18:00-20:00, סדנה לימודית חינמית בתחזוקת אופניים. בסדנה, אליה מוזמנים כל תושבי העיר, ילמדו המשתתפים כיצד לתקן ולתחזק בעצמם את זוג האופניים שלהם, כך שיהיו תקינים, בטיחותיים ומוכנים לקראת החורף הקרב. הסדנה תתקיים בקו השומר הצעיר (כתובת: השומרים 3 רחובות), תהיה פתוחה לקהל, ומתאימה לכל גיל ורמת ידע. את הסדנה יזמה קבוצת ‘רחובות בשביל האופניים’ אותה מוביל גל אלטון מהצוות המוביל של המרכז לצדק חברתי, והיא מתמקדת  בקידום בניית שבילי אופניים מול עיריית רחובות ובעידוד התושבים לעבור לאופניים.

“אנחנו קוראים לתושבי רחובות לוותר על הרכב הפרטי בנסיעות עירוניות ולעבור לאופניים”, אמר לב ליטמן, רכז המרכז לצדק חברתי ברחובות. “הסדנה היא רק חלק קטן ממאמץ מתמשך שלנו להרחיב את השימוש באופניים בעיר, בין אם מול העירייה בסלילת שבילי אופניים נוספים, ובין אם בפעילות תומכת מול התושבים. כולנו מרגישים את העומס בכבישי העיר, הגיע הזמן לעבור לכלי תחבורה ירוק, נוח, שנגיש לכולם ותורם לבריאות האישית.”

‘מרכזים לצדק חברתי’, מיסודה של תנועת הבוגרים של השומר הצעיר, היא תנועת שטח ארצית שנבנתה מתוך החברה הישראלית ובונה מתוכה את הכח של הציבור. לתנועה רשת אזרחית הולכת וגדלה שמונה כבר יותר מ-80,000 ישראלים וישראליות. בשנים האחרונות פעלה התנועה ברחובות, חיפה, ראשון לציון, מודיעין, ראש העין, רמלה ובחריש והובילה מאות תוכניות הכשרה לשינוי מדיניות למען חברה שוויונית וחזקה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן