news08.net/ads.txt

הכירו את הילד שהציל ילד אחר מהתאבדות!!!

זהו סיפור שכל המדינה צריכה לדעת עליו, זה הילד שכולנו צריכים להעריץ – ורצוי שגם נחנך את ילדנו לפעול כמותו. הכירו את גפן בוזגלו, בן 10 מרחובות שהציל ילד אחר ששיחק עימו ברשת – ושלח לו הודעה על כך שהוא עומד להתאבד.

גפן פעל מיידית, התקשר למוקד של 105 ודיווח על המקרה. בזכות תושייתו הגיעו נציגי המוקד להורי הילד ולמעשה מנעו את ההתאבדות שלו בכך שהעניקו לו טיפול. הבוקר (רביעי) הגיע גפן יחד עם אימו מורן לאולפן “העולם הבוקר” ברשת 13. “המקרה אירע ביום שבת האחרון. ראיתי את הילד מוטרד עם הטלפון, שאלתי מה קרה והוא אמר לי ‘אני עם מוקד 105 על הקו’. הוא סיפר לי שיש ילד שהוא מכיר מהמשחקים ברשת ואותו ילד שלח לו הודעה שהוא הולך להתאבד וגם כמה תמונות נוראיות, גפן היה ממש נסער”, סיפרה האם.

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב כתב בחשבונות הפייסבוק והטוויטר שלו: “תהיו גפן בוזגלו! שוחחתי היום עם גפן בוזגלו ואמו מורן. גפן, ילד בן 10 מרחובות, חשש שאחד מחבריו מתכוון להתאבד לאחר שקיבל ממנו הודעה עם איום שכזה. באומץ לב, בגרות ואכפתיות גפן יצר קשר עם מוקד 105 של משטרת ישראל והמטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת, הפועלים בשיתוף עם המשרד לביטחון הפנים שמוביל את הנושא – שמטרתם לסייע ביצירת סביבה בטוחה לקטינים ולהיאבק בפשיעה נגד קטינים באינטרנט.

בזכות השיחה של גפן עם המוקד, ייתכן וניצלו חייו של אותו חבר. זו עדות נוספת לחשיבותו הגדולה כל כך של המוקד בהגנה על צעירים ובהצלת חיים. בשיחה אמרתי לגפן: ‘כל הכבוד על היוזמה, התושייה והאומץ לקבל החלטה כזו, ולצלצל למוקד 105. זה לא מובן מאליו. תמיד יש ספק, אבל להתגבר על הספק ולעשות מעשה – מעיד על מי שאתה. עזרת לחבר, ואולי אפילו הצלת אותו’. לאם מורן אמרתי: ‘מה שגפן עשה אינו מקרי. זה בזכות החינוך מהבית. את יכולה להיות גאה בגפן ובמה שהוא עשה'”.

צילום: מסך, מתוך ‘חדשות הבוקר’, רשת 13 | לראיון עם גפן ואימו בתכנית הבוקר לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן