news08.net/ads.txt

הכירו את סאמר סקול – הגרסה הרחובותית

תכנית הסאמר סקול של תלמ״א החלה הקיץ ברחובות, במסגרתה ילמדו הילדים אנגלית בצורה חווייתית ויתרגלו את השפה האנגלית אותה ילמדו מורים מארה”ב שהגיעו לישראל במיוחד לשם כך. התוכנית פועלת ברחובות זו השנה החמישית,  ב-30 כיתות בבתי הספר השונים בעיר.

במסגרת התוכנית נחתו בישראל כ-300 מורים לאנגלית מכל רחבי העולם: מארה״ב, אוסטרליה, קנדה ו”כו אליהם יצטרפו כ-300 מורים ישראליים נוספים לתחילת ״סאמר סקול״ של תכנית החינוך הלאומית “תלמ”א”. תכנית הקיץ יצאה לדרך זו השנה החמישית בעיר והיא  תאפשר למאות תלמידים מהעיר רחובות לקבל הזדמנות שווה ברכישת השפה האנגלית. מטרת ה-“סאמר סקול” היא לאפשר לתלמידים להתקדם בלימודי האנגלית באופן משמעותי ומקצועי, עם מורים בעלי ניסיון מחו”ל, בוגרי תארים אקדמיים ותעודות הוראה יחד עם מורים מבתי ספר ישראליים. לצד זאת, התלמידים ייהנו מחוויה יוצאת דופן שתאפשר להם לחוות את בית הספר כמקום עם חוויות משמעותיות תוך רכישת ביטחון עצמי וכהכנה לשלב הבא בשוק העבודה. הלימוד מתבצע בין היתר על ידי סימולציות חוויתיות של תרגול השפה האנגלית המדוברת כמו פתיחת מסעדה, טיול מדומה לחו״ל, הדרכת תיירים ועוד.

אלון פוטרמן מנכ״ל תלמ״א: ״בימים של שבה יציבות מערכת החינוך מטולטלת ועקב שביתות ועיצומים, תלמ״א עושה מעשה ציוני ומביאה ארצה מספר רב של מורים איכותיים ומנוסים על מנת לתגבר את לימודי האנגלית של ילדינו למען עתידם. בשלושה שבועות חווייתיים של ״סאמר סקול״ מקומי, התלמידים יקבלו את כמות השיעורים שהיו מקבלים בחצי שנת לימודים. אנו מעניקים שוויון הזדמנויות לכל ילד ברחבי הארץ ללא הבדל מגזרי או סוציו אקונומי לחוות חוויה משמעותית, מהנה ולימודית שתכין אותו לשלב הבא בחיים.

תמונות: תלמ”א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן