הכירו את סג”ם מעיין זריר מרחובות וסיפורה המיוחד

מעיין יזמה פעילות במחלקה האונוקלוגית באיכילוב בעקבות סיפורה האישי: “זו זכות גדולה שבזמן שאנו מתמודדים כצבא עם שלל איומים בגזרתנו, יש את הפלטפורמה ליוזמות מהסוג הזה”

סג״ם מעיין זריר מרחובות מכירה היטב את המחלקה האונקולוגית באיכילוב – שם אושפה אחותה שחלתה במחלה הארורה.

לפני 5 חודשים נכנסה לתפקיד בגדוד 51 בחטיבת גולני כקל״גית (קצינת לוגיסטיקה גדודית) ועם הגעתה, היא שיתפה את הפלס״ם (פלוגת סיוע מנהלתי) בסיפורה של אחותה הקטנה, שחלתה בסרטן מספר פעמים בתור ילדה. היא ידעה שכאשר תהיה לה הזדמנות, היא תוציא לפועל התנדבות למען ילדים חולי סרטן, הפלס״ם קיבל את היוזמה שלה באהבה ובתמיכה: הם ארגנו חטיפים וחולצות עם הלוגו ״גם אני לוחם״ והגיעו לבית החולים איכילוב אל המחלקה האונקולוגית בה הייתה מטופלת אחותה, כשהפעם – מעיין הייתה בצד הנותן.

“האושר בעיניים של הילדים זה משהו שאי אפשר להסביר. הרגשתי שאני מועצמת ומעצימה. זו זכות גדולה שבזמן שאנו מתמודדים כצבא עם שלל איומים בגזרתנו, יש את הפלטפורמה ליוזמות מהסוג הזה ולהראות את עוצמת החטיבה שלנו”.

ומה עם אחותה? תודה לאל, כיום היא “בריאה ונקייה” להגדרתה.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן