news08.net/ads.txt

הכי מומלץ ברמת הגולן ובאזור חד נס

כל מה שהכי מומלץ לעשות ברמת הגולן, כל המידע וכל הטיפים החשובים. עומדים לסגור חופשת צימרים בצפון? אנחנו כאן כדי לוודא שאתם יודעים את כל הפרטים מראש. מה חשוב לשאול, מה חשוב לדעת? צימר בצפון לכל אורח ואורחת.

זה ברור, כולנו אוהבים ליהנות, כולנו מעדיפים להתרפק על החיים האלו ולשכוח מכל הטרדות שרובצות עלינו במהלך השבוע. חווית סוויטות בחד נס עם ג’קוזי מפנק, היא החוויה שיכולה להשכיח מאיתנו את כל מה שטורד אותנו. כמעט לא משנה מה מטריד אתכם, תוכלו לשכוח ממנו כשאתם נכנסים לעיירת חד נס, רמת הגולן.

מה נמצא ביישוב חד נס – רמת הגולן?

ביישוב תמצאו צימרים עם ג’קוזי פרטי, סוויטות עם בריכה מחוממת, אירוח כפרי עם ארוחת בוקר, צימר עם ספא בחד נס, סוויטה עם בריכה משותפת ועוד רבות. למעשה, ישנם כל כך הרבה פינוקים שאפשר ליהנות מהם ביישוב חד נס, עד שלפעמים נדמה שהעיירה בכלל נמצאת בחו”ל.

אבל לא, היא לא בחו”ל. עיירת חד נס נמצאת בצמוד לצפון הכנרת, ואם כבר מדברים על הכנרת, חשוב לדבר על צימרים בחד נס עם נוף לכנרת. וואו, אין מילים לתאר עד כמה החוויה הזו מומלצת לזוגות, למשפחות וגם לקבוצות קטנות.

נוף מושלם לאזורי הכנרת

סוויטות בחד נס עם נוף לכנרת זו חוויה שחובה לחוות לפחות פעם בשנה, ומומלץ להוסיף לעונג החושים הזה גם מסלול טיולים בכנרת. טיולים מומלצים באזור הכנרת אפשר למצוא בערמות, אבל ממש. תוכלו למצוא המון מסלולי טיולים מומלצים ברמת הגולן, כולל מסלולי טיולים עם מים.

מסלולי מים ברמת הגולן אמנם בדרך כלל מלכלכים יותר, אבל אין ספק שהחוויה היא כיפית במיוחד.

אגב, מומלץ מאוד גם לחוות מסלולי מים ובוץ עם ג’יפים או טרקטורונים. בעזרת כלי תחבורה אלו, תוכלו לטייל באזורי הכנרת מבלי לגרום לפגיעה בחיק הטבע ובממלכת החי. שימו לב, ישנם אזורים אשר מוגדרים כשמורות טבע, בהן אסור לכם לנסוע עם ג’יפים.

אחרי יום ארוך יש צימר עם עיסוי וג’קוזי

לאחר יום ארוך של מסלולי טיולים מומלצים ברמת הגולן, אתם תשמחו שסגרתם מראש על צימר עם עיסוי בצפון. צימרים עם עיסוי בחד נס זו חווית החושים המומלצת ביותר, במיוחד עבור זוגות. סוויטות עם עיסוי אישי אמנם יתאימו מאוד למשפחות גם, אך יהיה צורך לוודא שלילדים ישנה תעסוקה בזמן שאתם מקבלים את העיסוי.

מה עושים עם הילדים?

שימו לב, ישנן סוויטות בחד נס הבנויות ב-2 קומות, כאשר הקומה העליונה היא עבור הילדים. עוד בעיירת חד נס, תמצאו גם מתחמי אירוח עם בריכות פרטיות, ממש בתוך הצימרים עצמם. על מה אנחנו מדברים? על צימרים ברמת הגולן שהבריכה שלהן ממוקמת ממש בתוך הסלון של הסוויטה. וואו!

סוויטות בצפון במיוחד לחורף (וגם לקיץ)

גם אם יורד מבול בחוץ, אתם יכולים בכיף ללבוש את בגדי הים ולהיכנס לתוך בריכה מחוממת לכל ימות השנה. נו, מה, עוד לא ארזתם בגדי ים? אם עדיין לא ארזתם את בגדי הים, אתם מוזמנים כעת להיכנס לאתר Explorer – צימר בצפון: מגזין תיירות ברמת הגולן.

באתר תמצאו את כל המידע הכי חשוב, רגע לפני שרוכשים חבילת חופשה בצפון כולל פינוקים. בכל מקרה בו אתם לא מרוצים מחוויית הנופש שחוויתם, תוכלו לפנות למגזין, מאחוריו עומדים קבוצה של מארחים ביישוב חד נס. כמובן, שגם תוכלו להנות מהנחות והטבות ייחודיות למגזין.

בשיתוף: Explorer – צימר בצפון

(תמונה: zimmer-north)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן