news08.net/ads.txt

הכלה ששיגעה את המדינה – חוזרת לקרית גת

תגידו מברוק לקריית גתית בנשמה, מורן בן אסולין, הלא היא הכלה ששיגעה את המדינה – שבימים אלה עוזבת את המגדל היוקרתי בו היא מתגוררת עם בעלה המוצלח איתמר בתל אביב – לטובת קאמבק לעירנו!!

למי שלא מעודכן – וכנראה אין רבים כאלה – נספר שמורן נישאה בתחילת ספטמבר לבחיר ליבה, בחתונה מפוארת. על הבמה: עומר אדם שחווה את הכלה הכי לא צפויה מבחינתו – מורן חטפה את המיקרופון בשמלת כלה נועזת ובישרה לאורחים את מה שהיא חושבת…כולל המשפטים שיישארו שגורים בפי כולנו במשך חודשים רבים: “אמאל’ה, איזו יפה אני, אמאל’ה איזו שווה אני”.

ובחזרה לקאמבק אל קריית גת – בראיון למאקו סיפרה בן אסולין על ההחלטה: “הדרום זה השורשים שלי, איפה שאני מרגישה בית. אמא שלי שם, אחי הגדול חזר מהמרכז לקריית גת, והחברים שלי, שהיו שם בשבילי כשהייתי צריכה אותם, גם שם.

“אני רוצה שיהיה חדר לכל אחד משני הילדים של בעלי, שלכל אחד תהיה הממלכה שלו, וגם חדר לבגדים, חדר לאורחים וחדר לנו”, הוסיפה. “באנו לשנה לכיף אחרי שאיתמר גר איתי בדרום, ועכשיו נגמר החוזה ואנחנו חוזרים. סימנתי וי על כל דבר שרציתי. אין משהו שכיוונתי אליו ולא הגשמתי. החלום שלי היה לעשות לפני החתונה שנה של כיף בתל אביב וכך היה. לרדת למטה, ללכת ברגל לים, פאבים, לעשות סיבוב בערב עם קורקינט, הכול קרוב. הכרתי אנשים מדהימים שילוו אותי כל החיים. זו חוויה שכל בן אדם צריך לעבור ואני שמחה שהייתה לי את האפשרות. כמובן שכל זה עם בעלי, ושום דבר לא היה יכול להיות מושלם בלי הפרטנר שלי, המאהב שלי, החבר הכי טוב שלי”.
האם קאמבק לתל אביב על הפרק? לדברי בן אסולין, “אני משתדלת לא לשלול אופציות. בינתיים אני מתכוונת לפתוח בדרום מכון יופי בתחום ההזרקות, בוטוקס, חומצה היאלורונית, הרמות ומיצוק, ומאמינה שנגדל לסניפים בכל הארץ. יש עוד המון הפתעות בדרך”.
אנחנו מחזיקים אצבעות – ומפרגנים!
אגב, כדי לקבל את הזכות לגור בדירה בה התגוררה בן אסולין, תיאלצו להיפרד מלא פחות מ13,000 שקלים. שכירות בגובה 11,500 שקלים, דמי ניהול בסך 1,400 שקלים בכל חודש ולזה תוסיפו הוצאות ארנונה, מים וחשמל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן