הכל נשאר במשפחה: דניאל בק, אחיה הצעיר של חברת המועצה יעל בק, נכלל בוועידת מרץ ברחובות. גם שוקי קרומר בפנים

בתום חישוב הקולות לוועידת מרץ ברחובות, נודע כי יש דור המשך דניאל בק, אחיה הצעיר של חברת המועצה יעל בק, קיבל 31 קולות ונכלל בוועידת מרץ ברחובות.

זהבה גלאון התייחסה לפריימריז ואמרה כי “הייתה לנו הצלחה משמעותית. מתפקדי מרצ בכל רחבי הארץ בחרו במספר אדיר של מועמדים ומועמדות שהתחייבו לתמוך ביוזמה שלי לפריימריז פתוחים כדי לפתוח סוף סוף את השורות במרצ. כשהתפטרתי מהכנסת כתבתי לחברי מרצ ״הצטרפו אלי וביחד ננצח״ ואכן, הצטרפתם ואתמול סימנו ניצחון ראשון כזה. תודה לאלפים שהגיעו והצביעו. תודה לצוות שלי ולצוות המתנדבים והמתנדבות ותודה גם לאלו שתמכו מבחוץ ונתנו רוח גבית למהלך. בחודשיים הקרובים אפגש עם מרבית חברי ועידת מרצ, כדי להסביר להם את גודל האחריות שיש להם לעתידה של מרצ. אם מרצ לא תשתנה, מרצ לא תהיה. השינוי הזה הוא בהישג יד וביחד נצליח לעשות אותו”.

להלן התוצאות הסופיות לועידת מרץ ברחובות כאשר מקומו של היו”ר דלה רוקה רוברטו נשמר: לואיס בר ניר (50 קולות), שוקי קרומר (46 קולות), רוברטו דלה רוקה (45 קולות), דינה דיה (37 קולות), אלה אור (31 קולות), דניאל בק (31 קולות), יוסף בן דור (25 קולות) שושנה גרימברג (25 קולות), לירן טוהר (25 קולות), טלי וולר (24 קולות) וכרמל פריד (23 קולות).

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן