news08.net/ads.txt

הכל תלוי בהתאחדות| כפיר קירט, יו”ר העמותה: “לא ניתן למזג האוויר להכריע, נעשה שיתוף פעולה בין שתי המועדונים כדי לקיים את המשחק”

סכנין שעריים

הדרבי הגדול אמנם נדחה מחר בשל תנאי מזג האוויר. אך עקב ההתרגשות סביב המשחק והעניין סביב זה, גורמת לראשי המועדונים הן במרמורק והן בשעריים לקבל כאב ראש חיובי מכמות הטלפונים שהם מקבלים. כמות גדולה של אוהדים מתכוונים להצביע ברגליים ולהגיע למשחק. כפיר קירט, יו”ר העמותה של שעריים: “לא ניתן למזג האוויר להכריע את הספורטיביות בינינו, נעשה שיתוף פעולה בין שתי המועדונים מה שלא היה עשרות שנים”.

כפיר קירט ראשית

כפיר קירט: כל חברי ההנהלה מוצפים בטלפונים, הדרבי מתחיל לעניין ולא ניתן למזג האוויר להכריע את הספורטיביות בינינו, אנחנו עושים את כל המאמצים מצד שתי המועדונים, ונעשה שיתוף פעולה מה שלא היה עשרות שנים, כדי לאפשר לכולם לראות את המשחק. אנחנו רוצים להעביר את המשחק לאיצטדיון רמלה או לוד, כדי שהמגרש יכיל את הכמות הגדולה של הקהל שרוצה להגיע, והתכנון הוא בין ראשון, לשלישי בערב.

היו”ר מציין שכל הגורמים הרלוונטים אישרו את הרעיון, אך כרגע זה בידיים של ההתאחדות לכדורגל: ” נעשתה פנייה להתאחדות. יש הסכמות מצד שתי ההנהלות, וגם של המשטרה. אנחנו מחכים בקוצר רוח לתגובתם, כדי שנוכל להודיע חגיגית לאוהדים הרבים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן