news08.net/ads.txt

הכרעת הדין בעניינו של מקס אדרי ממשטרת אילת הנאשם בעבירות שוחד מבעלי עסקים בעיר, הפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט – נדחתה לדצמבר

בעוד שלושה חודשים יקבע בית המשפט האם מקס אדרי יורשע בעבירות שוחד מבעלי עסקים בעיר, הפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט. כזכור, ביוני 2016 הגישה המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה באמצעות עו”ד איילת רזין בית-אור לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד מקס אדרי, קצין בדרגת רפ”ק מאילת, בגין שוחד, הפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט. את הפרשה שזעזעה את העיר אילת חשף הקצין לשעבר מוריס והבה, בקלטת שנמסרה לתכנית “כלבוטק” ובה נראית נערת פיתוי (מטעם והבה ובנו – בעלים של חברת אבטחה) שהגיעה למשרדו של אדרי באגף הרישוי במשטרה, הציגה את עצמה כמארגנת מסיבות ודובבה אותו על תנאי הרישוי שהוא דורש מחברות אבטחה שונות, ועל פסילת חברת האבטחה.

בין השנים 2009 – 2013 שירת אדרי כקצין אבטחה ורישוי עסקים בעיר. במסגרת תפקידו טיפל הנאשם, בין היתר, בפניות בעלי עסקים לקבלת אישור משטרתי להפעלת בתי העסק שלהם, כחלק מן ההליכים להנפקת רישיון מטעם עיריית אילת ובהתאם לחוק רישוי עסקים, התשכ”ח-1968. בנוסף, טיפל הנאשם במתן אישור משטרתי, כחלק מן ההליכים לקבלת רישיון לקיום אירועים במקום לא קבוע, תחת כיפת השמיים. על פי כתב האישום, במהלך שירותו, בתפקידיו השונים ובמספר רב של הזדמנויות שונות, ביקש הנאשם ואף נטל שוחד מבעלי עסקים אשר באו עמו במגע במסגרת תפקידו, וזאת בתמורה לפעולות שביצע הנאשם עבור אותם בעלי עסקים במסגרת תפקידו כקצין משטרה.

לטענת המדינה, אדרי קיבל הלוואה של 35,000 שקל מאושרי גבאי, ובתמורה סייע לו כאשר הוגשו נגדו תלונות על מפגעי רעש מביתו ופעל למסמס את הטיפול בהן. אדרי גם מסר לגבאי מידע על מי שהתלוננו נגדו ובירר עבורו האם אדם מסוים דרוש לחקירה. עוד נטען, כי אדרי קיבל 13,000 שקל מציון מסס, המחזיק יחד עם שמוליק אשכנזי בכמה עסקים באילת. בתמורה מנע מקס אדרי טיפול במקרים בהם תכולת אחד מעסקיהם של השניים עלתה על המותר, מנע סגירת מועדון שלהם בעקבות קטטה וביקר במדים בבתי העסק כדי להעלות את יוקרתם של בעליהם.

סעיף נוסף בכתב האישום מייחס לאדרי – המועסק כיום כסמנכ”ל בחברת A-team – מסירת מידע על פעילות משטרת התנועה בעיר ועל פעילות לאיתור מסתננים. מידע זה נמסר לאהרון עמנו, איתו היה מיודד. לטענת המדינה, אדרי ביקש מאנשי עסקים נוספים שוחד של 60,000 שקל אך לא נענה. אם לא ייעשה שינוי במועד ברגע האחרון, ב-3 בדצמבר בשעה 15:00 יתקיים הדיון ובו יוכרע דינו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן