news08.net/ads.txt

“הליגה הכי משוגעת בישראל”| הטור של אסף הדר על המחזור ה-11 שנערך בליגה א’

11 מחזורים שוחקו עד כה בליגה א’. והמצב בטבלה לא נותן לנו קצה חוט מי העולה ומי היורדת השנייה (צר לי, קרית גת). אחרי עוד סופ”ש משוגע שבו, מרמורק מחלצת תיקו, יבנה מתבזה, שעריים בתחושת החמצה, והאדומים בועטים בדלי. משאיר אותנו בציפייה שהמחזור ה-12 יהיה הרבה יותר מעניין.

דף הפייסבוק של מכבי שעריים, הפועל מרמורק

המפגש המעניין בין מרמורק לחולון השאיר אותנו מתוחים עד הרגע האחרון. הפתעה (חולון), אכזבה (מרמורק), דרמה, ולחימה מצד שתי הקבוצות שלא רצו לאבד את הנקודות היקרות. מרמורק לא רצתה לאכזב את מאמנה החדש, אסי דומב, שהחליף את ניב סידי, שכלפיו נשמעו ביקורות על היכולת המאכזבת של הקבוצה. אך לצערם של חברי ההנהלה והאוהדים, השינוי המיוחל לא הגיע, ונאלצנו לראות משחק נרפה של מרמורק, בו נתנה לחולון את היתרון כבר בדקה מוקדמת. לאחר מכן האדומים עוד ניסו לאיים על שוערה של חולון, אך מנגד ראינו קבוצה שעומדת יפה במגרשה הביתי. תיקו היה משקף ללא ספק.

שעריים שפגשה את אדומים אשדוד, רצתה להוכיח שהיא לא קבוצת תחתית, ועשתה זאת כמעט באופן מושלם. משחק שנגמר בתיקו 1:1, אך שעריים יכולה לצאת מאוכזבת, לאחר שבמחצית השנייה הגיעה לשלל הזדמנויות שלא נכנסו לשער של גיא סלם. מנגד, האדומים שוב בועטים בדלי, דווקא לאחר ניצחון גדול על כפר שלם והתבססות בצמרת הטבלה, שוב ראינו את ההתקפה של אשדוד פשוט לא פוגעת. ההתקפה עומדת על 11 שערים מפתיחת העונה. לשם השוואה: עירוני עם 11, אזור עם 17, הרצליה 13, הבקעה 13, שמשון קאסם 18.

יבנה הגיעה למשחק חוץ מול כפר קאסם. אם שי מאור היה מנחש את תוצאת המשחק, הוא כנראה היה שולח את עוזרו לעמוד על הקווים. משחק מביך של שחקני יבנה, שלרגע לא מצדיקים את השכר ובטח את הציפיות מהם. כפר קאסם שלטה במשחק מהרגע הראשון, וגמרה את הסיפור כבר במחצית הראשונה לאחר יתרון של 2:0. הסיפור המעניין הוא, שיבנה תגיע למשחק הבא נגד עירוני אשדוד עם 2 אדומים (אלעד גבאי, פנסו) שהם החלק האחורי של יבנה בנוסף להפסד האכזרי שהפיל את השחקנים למטה. כמו שזה נראה, לשי מאור יהיה כאב ראש אחד גדול השבוע, שכן עירוני יצאה עם ניצחון קשה מול יפו ותגיע להתמודדות עם ראש מורם.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן