news08.net/ads.txt

“הליגה הכי משוגעת”| הסיבוב השני בליגה א’ נפתח במפלה עבור יבנה ושעריים- הטור של אסף הדר

ליגה א’ סיפקה לנו תחילת סיבוב שני משוגע בסופ”ש. יוסי זוזוט וחניכיו נבלעים בתחתית ולא נראה שנמצא דרך מוצא גם לאחר שהתחלפו 3 מאמנים העונה. שעריים, שהראתה ניצוצות בדרבי, מראה שההתלהבות שתקף אותה היה רק למשחק אחד, קרית גת קמה לתחיה, ומרמורק התפוצצה על יבנה בחגיגת שערים.

מוטי אברג’יל- יכול לשחרר חיוך

יבנה- מרמורק: הקבוצה מהתחתית פוגשת את הקבוצה שמתיימרת לעלות ליגה. השפלה כואבת ליבנה שהפסידה 4:0. זהו היה מבחן חשוב עבור זוזוט לקראת המשחק החשוב שיערך בשבוע הבא מול קרית גת. מסתבר שגם לאחר תחלופת המאמנים ורענון הסגל, עדיין לא נמצאה הנוסחה לבעיה של יבנה. הצהובים שיחקו נרפה וחיכו לשער המיוחל של מרמורק. ללא התקפות מעבר ושליטה בכדור, אמצע המגרש לא תיפקד, ונראה שהשחקנים איבדו את החשק לשחק כדורגל. אם המאמן היבנאי לא ימצא פתרון לקראת המשחק הקרוב, הוא יאלץ לתת את הדעת לאוהדים ולהנהלה שצמאים לתוצאות. ולגבי מרמורק? שאפו גדול. דומב הכין את הקבוצה בצורה מושלמת. קבוצות כמו יבנה נחשבות לחיות פצועות והן הכי מסוכנות, דומב ידע להעמיד את שחקנים מבחינה טקטית ולגמור את המשחק כמה שיותר מוקדם. אקסברד בשלושער מדהים, ונתן סיבה מוצדקת להגעתו. האדומים יקוו למעידה של הכח ר”ג נגד אדומים אשדוד, כדי להתקרב עוד טיפה לעבר המקומות הראשונים, לאחר שכפר שלם גם איבדה נקודות יקרות במסע שלה לעליית ליגה.

אור יהודה- שעריים: מסתבר ששלומי שלמה מאמנה של שעריים הצליח לעורר את החניכים שלו רק לדרבי שנערך שבוע שעבר. אחרת אין הסבר לתצוגת השפל שלהם מול אור יהודה לאחר שהפסידו 3:0. דווקא אור יהודה שקיבלה אדום בדקה ה-18, אפשרה לשערוקים סיבה לחייך, אך 2 דקות לאחר מכן, נכבש הגול הראשון עבור המארחים מכדור קרן. הנאיביות של הגנת שעריים מרקיעה שחקים. לא הגיוני שבמצב ששעריים משחקת מול עשרה שחקנים, היא לא מצליחה להגיע למצבים ממשיים שיבהילו את הגנת המארחים. אם שעריים רוצה להישאר בליגה, היא תהיה חייבת להנחית חלוץ נוסף, ולחזק את החוליה האחורית הרעה.

קביליו יפו- עירוני קרית גת- האמת, קשה לתאר את השינוי הגדול שקרית גת עוברת. לאחר שניצחו את הבקעה, הפעם הם התמודדו מול הקבוצה הנלהבת מיפו וחילצה תיקו 0:0. אמנם היה המון מזל לצהובים, לאחר שיפו ישבה על השער של האורחים, ובנס הכדור לא נכנס. קרית גת ניסתה לשחק על התקפות מתפרצות, אך מלבד 2-3 הזדמנויות במחצית השנייה, לאורך כל המשחק היה נראה שהשחקנים בצהוב התפללו שהשופט ישרוק. אולי זה ישמע מוזר לאור המצב בטבלה, אך קרית גת מגיעה למשחק שבוע הבא מול יבנה כשהם במצב יותר טוב. הם יפגשו קבוצה מובסת עם בעיות גדולות, וזהו הזדמנות מצוינת עבורם לנסות ולהידבק חזרה למקום מבטחים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן