news08.net/ads.txt

הלילה: נער בן 17 שצעד בכביש העוקף המזרחי, נדקר על ידי בן מיעוטים

משטרה

ניסיון השוד הזה אמנם לא צלח אולם היה עלול להסתיים בטרגדיה. סמוך לשעה 23:00 בלילה, אמש, עשה צעיר כבן 17 את דרכו הבייתה במסלול ההליכה של כביש העוקף המזרחי מנחם בגין ואז התנפל עליו אדם החשוד כבן מיעוטים שניסה לשדוד אותו. הנער התעמת איתו במשך דקות ארוכות ולאחר מכן נדקר על ידי החשוד בחפץ חד.

האירוע התרחש בחלקו הצפוני של מסלול ההליכה הסמוך לחורשת הצופים, עת התנפל החשוד על הילד שבסך הכל צעד לביתו. כפי הנראה ניסה החשוד לחטוף את תיקו האישי של הנער ומשהבין כי אינו מסוגל לבצע את זממו הוא ברח מהמקום והותיר את הנער כשהוא דקור מהחפץ החד.

הנער הצעיר הזעיק את מקורביו שאספוהו אל בית חולים קפלן כשהוא סובל מחבלות קלות, ככל הנראה מהעימות. כוחות משטרה גדולים שהגיעו למקום פתחו בסריקות אחר החשוד אך לא הצליחו לאתרו. בתוך כך, לאחר שבוצעו לו בדיקות רפואיות, שוחרר הנער למנוחה בביתו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן