news08.net/ads.txt

הלילה: פצוע במצב בינוני מיידוי האבנים, ברחוב הרצל פינת שלום דהרי | צפו בסרטון מהזירה

הלילה בשעה 02:47 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על גבר שנפצע מאבן שהושלכה לעבר רכב ברחוב הרצל פינת שלום דהרי ברחובות. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח קפלן גבר כבן 53 במצב בינוני, עם חבלה בפלג גופו העליון.

תושבת העיר סיפרה כי “שכונה שלמה לא ישנה הלילה בשל מפגינים רבים שצרחו מתחת לבנייני מגורים כשהם רעולי פנים”. עוד הוסיפה: “אזרחים לא הולכים לעבודה מחשש לצאת מהבית. יש אנרכיה ברחובות, שורפים רכבים ופוגעים בחפים מפשע”.

צפו בסרטון בו בני צעירים רצים עם לבני אבן ברחוב הרצל :

חוסר השקט הורגש לאורך כל הלילה. תושבים רבים הציפו את מערכת חדשות אפס שמונה כל הלילה בתמונות וסרטונים קשים לצפייה. “מדובר ברחובות – לא בסג’עייה בעזה”, סיפרו.

אסתי כהן, יושבת ראש מעגל נשים רחובות נס ציונה בילתה בבית הקפה LOLA כאשר הבינה כי עליה לעזוב תחת המתקפה. “אנחנו עדיין בטראומה”, סיפרה הבוקר. הכל היה אפוף עשן, ישבנו בבית הקפה ונדהמנו. נערים רצו עם לבני אבן, הייתה אווירה קשה מאוד של טרור. הרגשנו לא בטוחים, פחד אלוהים, רימוני הלם ורמזורים בוערים, צרחנו – ובסוף המשטרה זרקה על כל הרחוב גז מדמיע”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן