הלימודים יסתיימו ב-13:00; ראש המועצה, גבי גאון: “אין שיקול דעת לאף אחד. עכשיו ילדים יעשו שטויות”

בפעם השלישית מאז פרוץ הקורונה, ישראל תיכנס בשבוע הבא לסגר שינחית מכה נוספת על מערכת החינוך. הממשלה אישרה הלילה (חמישי) כי כיתות ה’-י’, ששבו לבתי הספר רק בחודש האחרון, לא יחזרו לספסל הלימודים, בעוד בגיל הרך ובכיתות א’-ד’ וי”א-י”ב ילמדו בין השעות 13:00-08:00 בלבד, ופעילות הצהרונים תופסק. עוד הוחלט כי החינוך המיוחד יוחרג מהמגבלות המחמירות וימשיך בפעילות סדירה. ראש המועצה, גבי גאון רטן על מודל הרמזור: “40 איש נדבקו במושבה. על זה סוגרים מערכת חינוך?”.

במשרד הבריאות לא הסבירו את ההחלטה להגביל את שעות הלימוד, שגוזרת חוסר יכולת של הורים לילדים קטנים לצאת לעבודה. ממונה הקורונה נחמן אש אמר בריאיון ל”חדשות הבוקר” כי משרד הבריאות דרש לסגור לגמרי את מערכת החינוך נוכח העלייה בתחלואה, אך הוחלט על פתרון ביניים כדי “למזער את הנזק”, בעיקר לגיל הרך.

“כדי שזה יהיה מידתי החלטנו למסגר את זה בלוחות הזמנים והשעות שנקבעו. זה נכון שזה פחות ממה שלומדים בדרך כלל, אבל זה נותן בכל זאת איזשהו פתרון לאוכלוסיות האלה”, הסביר.

ראש המועצה, גבי גאון הגיב לאחר החלטת משרד הבריאות ומשרד החינוך לפעול על-פי מודל הרמזור. “החלטה מצערת. זה רק יגדיל את התחלואה, מהסיבה הפשוטה שנערים ייפגשו במפגשים חברתיים”, הסביר גאון. “אין שיקול דעת לאף אחד. 40 איש נדבקו במושבה. על זה סוגרים מערכת חינוך?”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן